اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه تفرش:

16 آذر روز رهایی از استبداد و آرمان‌خواهی دانشجویان است

رئیس دانشگاه تفرش گفت: 16 آذر روز تجلی عزم و اراده و ایمان برای شروع حرکتی تازه به سوی رهایی از ظلم و استبداد و آرمان‌خواهی دانشجویان ایران است.

16 آذر روز رهایی از استبداد و آرمان‌خواهی دانشجویان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، احمدرضا ربانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران به مناسبت فرا رسیدن 16 آذر روز دانشجو افزود: 16 آذر حرکتی مبارک و پر افتخار بود که در دامان خود دانشجویانی تربیت کرد که سربازان خمینی کبیر(ره) شدند و  شجاعانه در مبارزه با رژیم ظالم شاهنشاهی به پا خاستند و در کربلای جبهه نیز با توسعه علمی و تحولات رویداد سیاسی کشور از وجودشان بهره گذاشتند.

وی با بیان اینکه مسئولین دانشگاه‌ها باید روحیه شجاعت و حق طلبی دانشجویان را حفظ کنند، ادامه داد: شانزدهم آذر برای همیشه یادآور حق‌طلبی مردمی است که با تأسی به سالار شهیدان، مرگ عزتمندانه را بر زندگی ظالمانه ترجیح دادند و در راه مبارزه با استکبار و دنیاپرستان از نثار خون پاک خویش دریغ نکردند.

ربانی گفت: مسئولان باید شرایط شکوفایی ظرفیت‌ها و استفاده از توان علمی دانشجویان در حل مسائل دانشگاه‌ها را فراهم کنند تا زمینه تعامل دانشجویان و دانشگاه بیشتر فراهم شود.

وی با بیان اینکه هر صفحه زرین از کتاب پر افتخار مبارزات ملت ایران خاطره‌ای از بصیرت، رشادت، درک درست و به موقع و ظلم‌ستیزی و استکبار‌ستیزی اقشار مختلف ملت مسلمان ایران را در سینه خویش دارد، تصریح کرد: دانشجویان ایران اسلامی با الگوبرداری از رشادت‌ها و شهادت طلبی‌های دانشجویان شهید و شهدای علمی کشور، با پشتکار و تلاش در راستای تولید علم و پیشرفت کشور گام بر می‌دارند.

انتهای پیام/87007/ر20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول