اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار شیروان:

بصیرت دانشجویی 16 آذر را رقم زد

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شیروان تاکیدکرد : بصیرت دانشجویی منشاتحولاتی بود که شهدای دانشجو در 16 آذر سال 32 آن را دنبال کرده و در نهایت این روز در تقویم رقم خورد.

بصیرت دانشجویی 16 آذر را رقم زد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان، عبدالجواد توحیدی بعد از ظهر امروز در نشست برنامه‌ریزی روز دانشجو در این شهرستان بیان داشت: 16 آذر به طور قطع یکی از روزهای تأثیر‌گذار در حیات ملت ایران اسلامی است که باعث ایجاد نهضت عظیم انقلاب اسلامی شد.

وی گفت: اکنون همه دانشجویان باید با الهام از شهدایی چون آذر شریعت رضوی، احمد قندچی و مصطفی بزرگ پناه راه دینداری و استکبار‌ستیزی را بپیمایند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شیروان اضافه کرد: دانشجویان با ایمان راسخ، فراگیری دانش و کسب موفقیت‌های علمی خاری بر چشمان دشمنان نظام اسلامی باشند.

وی با تاکید بر اینکه دانشجویان از جایگاه ویژه در نزد ملت و نظام اسلامی برخوردارند بیان داشت: اگر دانشجویان همواره به سلاح بصیرت مجهز باشند، دشمن نمی‌تواند هیچ ضربه‌ای به نظام وارد کند.

توحیدی با گرامیداشت یاد شهدای 16 آذر خاطر نشان کرد: شهدای این روز خون خود را در راه مقابله با سلطه استکبار تقدیم نموده از این رو دانشجویان همواره با الگوگیری از این شهدا در راه دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های نظام اسلامی کوتاه نیایند.

طی این نشست مقرر شد تا مراکز آموزش عالی شهرستان به فراخور، برنامه‌هایی را به مناسبت 16 آذر تدارک و اجرا کنند.

8 هزار دانشجو در سطح مراکز آموزش عالی شهرستان شیروان مشغول به تحصیل هستند.

به گزارش فارس، 16 آذر به عنوان روز دانشجو نامگذاری شده است.

انتهای پیام/63002/‌ش20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول