اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

روز شلوغ نمایشگاه نفت و گاز/ حضور دانشجویان و برپایی کارگاه‌های آموزشی

نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی بوشهر در حالی فردا به پایان می‌رسد که امروز روز شلوغ و پر ازدحامی داشت.

روز شلوغ نمایشگاه نفت و گاز/ حضور دانشجویان و برپایی کارگاه‌های آموزشی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، نمایشگاه در روز دوم خود شاهد حضور دانشجویان، اساتید و فارغ‌التحصیلان زیادی بود که برای آشنایی با محصولات مختلف در این نمایشگاه به آنجا آمده و از محصولات شرکت‌های موجود دیدن کردند و با محصولات مختلف آشنا شدند.

امروز شرایط با دیروز بسیار فرق کرده و و افراد زیادی در حال رفت و آمد بودند و شرکت‌ها وقتی برای استراحت نداشتند.

در حاشیه این نمایشگاه در یکی از غرفه‎ها استاد خوش‌بزم در حال آموزش به دانشجویانی بود که برای کلاسش نام‌نویسی کرده بودند و در پایان روز سوم به آنها مدرک تعلق می‌گرفت. در این نمایشگاه بعضی از غرفه‌ها مخاطبین بیشتری داشتند و بعضی غرفه‌ها شاید برای خیلی‌ها ناآشنا بود و کارآمدی خاصی نداشت.

در حاشیه این نمایشگاه به سراغ چند غرفه رفته و با مسئولان آنها صحبت کردیم تا از وضعیت بازار مطلع شویم.

شرکت تکاب اتصال؛ تولیدکننده اتصالات پلی‌اتیلن در کشور

آزاده رضی، مدیر فروش شرکت تکاب اتصال دماوند در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: شرکت ما تولیدکننده اتصالات پلی‌اتیلن در کشور است و دارای گواهینامه ISO9001:2008 سیستم مدیریت کیفیت در تولید اتصالات پلی‌اتیلن است.

مدیر فروش شرکت تکاب اتصال دماوند با بیان اینکه تولید اتصالات تحت لایسنس، شرکتی در هلند است، اضافه کرد: محصولات جدید ما شامل تولید فلنج‌های سوراخ‌دار با هسته فولادی؛ تولید TF؛ تولید سه راهی تزریقی تا سایز 400 mm، تولید چهارراهی تزریقی از سایز 19mm تا 250mm و تولید زانو 90 و 45 درجه تزریقی تا سایز 400mm است.

وی در خصوص پروژه‌های آینده شرکت نیز بیان داشت: تولید اتصالات به روش تزریق تا سایز 500 mm، تولید چهارراهی به روش تزریق تا سایز 500 mm و تولید TF در سایزهای متنوع از پروژه‌هایی است که در آینده‌ای نزدیک قابل بهره‌برداری است.

شرکت سرمایه‌گذار سیراف انرژی تولیدکننده مگامتانول سیراف

محمد بیرمی، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذار سیراف انرژی نیز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اذعان داشت: این شرکت در سال 86 به عنوان یک شرکت سهامی خاص برای تولید متانول با ظرفیت 500 تن در روز تأسیس شده است و مالکیت آن در اختیار شرکت سپهر انرژی است.

وی تأکید کرد: این شرکت تا ابتدای سال 1396 به مدیریت شرکت توسعه و تجارت نعمت به بهره‌برداری می‌رسد و مهندسی آن به عهده شرکت هالدور تاپسوکه یکی از شرکت‌های فعال در زمینه آمونیاک است.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذار سیراف انرژی ادامه داد: محل اجرای این طرح در فاصله 10 کیلومتری غرب شهرستان دیر و در مجاورت خلیج فارس به مساحت 500 هزار متر مربع بوده و خوراک این واحد گاز طبیعی است.

بیرمی ابراز داشت: سرمایه‌گذاری در جهت تولید متانول از گاز طبیعی بسیار مفید است و ما با توجه به محدودیت منابع نفت خام و محدودیت بیشتر در آینده، بازار بسیار خوبی را برای این مورد پیش‌بینی کرده‌ایم.

به گزارش فارس؛ پنجمین نمایشگاه دستاوردهای نفت گاز پالایش و انرژی در نمایشگاه بین‌المللی بوشهر به مدت سه روز در حال برگزاری است.

گزارش از فریبا کرمی

انتهای پیام/66006/ذ40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول