اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرم‌آباد:

برنامه‌های روز دانشجو در خرم‌آباد با شکوه برگزار شود

فرماندار خرم‌آباد از اجرای برنامه‌های متنوع برای دانشجویان در روز 16 آذرماه خبر داد و گفت: برنامه‌های روز دانشجو در خرم‌آباد باید با شکوه برگزار شود.

برنامه‌های روز دانشجو در خرم‌آباد با شکوه برگزار شود

 به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، مرتضی ولی‌‌پوری صبح امروز در جلسه کمیسیون دانشجویی این شهرستان از اجرای برنامه‌های متنوع برای دانشجویان در روز 16 آذرماه خبر داد.

وی با تبریک روز دانشجو در سخنانی به تبیین نقش دانشجویان در پیروزی انقلاب و سال‌های دفاع‌مقدس پرداخت و پیشرفت‌های اخیر در عرصه‌های مختلف را مرهون تلاش‌ها و مجاهدت‌های این قشر فرهیخته جامعه دانست.

فرماندار خرم‌آباد در جمع برخی از مسئولان دانشگاه‌های شهرستان خرم‌آباد، روز دانشجو را یک فرصت مناسب برای تجلیل از دانشجویان ذکر نمود و از آنان خواست به‌مناسبت پاسداشت این روز و مقام شامخ دانشجویان برنامه‌های متنوع و پربار را برای این روز تهیه و اجرا کنند.

ولی‌پوری دانشجویان را چشم و گوش جامعه برشمرد و گفت: دانشجویان با درایت و تیزبینی خود همواره دلسوزانه پشتیبانان نظام جمهوری اسلامی بوده و به عنوان سدی نفوذ ناپذیر همواره به عنوان سنگر اول جامعه در راستای مبارزه با استکبار و زیاده‌خواهی آنان بوده‌اند که نقش اساسی آنان در تسخیر لانه جاسوسی نمونه‌ای از این مفاخر بزرگ است.

رئیس کمیسیون دانشجویی شهرستان خرم‌آباد در بخش دیگر از سخنان خود به دیگر مناسبت ماه آذر یعنی هجدهم آذرماه به عنوان روزی که سازمان ملل رژیم بعثی عراق را به عنوان متجاوز به جمهوری اسلامی و آغازگر جنگ تحمیلی معرفی کرد و گفت: دانشجویان و اساتید متعهد و انقلابی باید با تحقیقات و مطالعات علمی و پژوهشی خود در زمینه جنگ تحمیلی ضمن زنده نگاه داشتن خاطرات هشت سال دفاع‌مقدس، حماسه‌ها و ارزش‌آْفرینی رزمندگان اسلام در آن دوران را برای سایرین تبیین و تشریح کنند.

ولی‌پوری در بخش پایانی سخنان خود از اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری، ورزشی و ... برای دانشجویان در روز 16 آذرماه  امسال خبر داد و اظهار داشت: از مسئولان دانشگاه‌های شهرستان خواسته شده که برنامه‌های متناسب و در شان مقام دانشجویان عزیز را در این روز اجرا نموده و مشکلات و مسائل آنان  به ویژه مسائل موجود در حوزه خوابگاه‌ها و سرویس ایاب و ذهاب دانشجویان را مرتفع کنند.

انتهای پیام/85001/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول