اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان انجام شد

برگزاری انجمن ادبی «عصر یک کتاب» در کانون پرورش فکری زنجان

با حضور مسئولان و کارشناسان انجمن ادبی «عصر یک کتاب» در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان برگزار شد.

برگزاری انجمن ادبی «عصر یک کتاب» در کانون پرورش فکری زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، انجمن ادبی عصر یک کتاب مرکز شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان صبح امروز با حضور کارشناسان، مربیان و اعضای فعال کانون برگزار شد.

در این انجمن به نقد و بررسی رمان «حتی یک دقیقه کافیست» نوشته آتوسا صالحی پرداخته شد.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان در مناسبت‌های مختلف برنامه‌های متنوعی در سطح مراکز کانون پرورش فکری استان زنجان برگزار می‌کند.

مربی مسئول مرکز شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان در این انجمن ابراز داشت: انجمن عصر یک کتاب، دهمین جلسه نقد خود را با حضور اعضای فعال مراکز کانون استان برگزار می‌کند.

فرحناز مقدم‌پناه ادامه داد: این انجمن با حضور 35 نفر از اعضا و مربیان مراکز و کارشناسان کانون برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه رمان «حتی یک دقیقه کافیست» مناسب گروه‌های سنی «د» و «ه» است، گفت: مضمون کتاب ماجرای دختر نوجوانی به نام «رها» است که به طور اتفاقی شناسنامه واقعی‌اش را می‌بیند و تلاش می‌کند تا هویت خودش را پیدا کند.

مربی مسئول مرکز شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان اضافه کرد: تغییر ناگهانی رفتار و سکوت آزاردهنده‌اش باعث می‌شود تا مادر خوانده این دختر به نام «مینو» توجه بیشتری به او نشان دهد و صبورانه همراهی کند.

این مسئول با بیان اینکه رها تصمیمی غیرمنتظره‌ای می‌گیرد و خانواده‌اش را شوکه و نگران می‌کند، افزود: او برای پیدا کردن خانواده واقعی خود به تنهایی به شهر بم سفر می‌کند و دنیای تازه‌تری به روی او باز می‌شود.

مقدم‌پناه ادامه داد: رمان «حتی یک دقیقه کافی است» در کنار نقطه ضعف‌های کوچکی که دارد دارای نثر روان و تصویرهای زیبایی است که باعث می‌شود مخاطب نوجوان از خواندن آن لذت ببرد.

وی خاطرنشان کرد: امید است کودکان و نوجوانان عضو کانون پرورش فکری و دیگر نوجوانان با خواندن این کتاب از موضوع جذاب آن لذت کافی را ببرند.

انتهای پیام/73008/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول