اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول مرکز فرهنگی هنری شماره 2 گچساران خبر داد

برنامه‌های متنوع کانون پرورش فکری 2 گچساران در هفته کتاب

مسئول مرکز فرهنگی هنری شماره دو گچساران از اجرای برنامه‌های متنوع برای کودکان و دانش‌آموزان در کانون پرورش فکری شماره دو این شهرستان خبر داد.

برنامه‌های متنوع کانون پرورش فکری 2 گچساران در هفته کتاب

خدیجه عباسی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی مرکز خواب گنجشکی‌ها «کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره دو» این شهرستان برنامه‌های ویژه‌ای در نظر دارد.

وی ابراز داشت: تقدیر از تمام کتاب‌خوان‌ها و کتا‌ب‌یارها با همکاری مجمع عمومی کتابخانه‌های شهرستان، اجرای برنامه زنگ مطالعه و رونمایی از کتاب‌های تازه رسیده و با هماهنگ کردن 50 عضو برای اهدای کتاب در سطح شهر از جمله برنامه‌های این هفته است.

مسئول مرکز فرهنگی هنری شماره دو گچساران افزود: برگزاری مسابقه نویسندگان کوچک، اهدای لوح تقدیر به مدیران و معلمانی که با مرکز برای کتاب و کتابخوانی همکاری دارند و نیز حضور دانش‌آموزان مدارس در کانون پرورش فکری دو گچساران از دیگر برنامه‌های این هفته بوده که با اجرای مطلوب این برنامه‌ها هفته به یادماندنی برای کودکان و نوجوانان به جای خواهد ماند.

لزوم نهادینه کردن فرهنگ مطالعه در دوران کودکی فرزندان

عباسی یادآور شد: فعالیت‌های این مرکز بیشتر در زمینه کتاب و کتاب‌خوانی، معرفی کتاب و مفاهیم قرآن و احادیث، سفالگری، کاردستی «کاغذ و تا اریگامی و کلاژ، کاردستی با ظروف یکبار مصرف و اشیای دور ریختنی، کارت پستال و...» کارگاه‌های هنری و نقاشی به سبک‌های مختلف و کارگاه‌های ادبی «داستان و شعر» است.

وی نمایش خلاق، نمایش عروسکی، معرفی وقایع و ایام، معرفی شخصیت، بازی و سرگرمی و نشریه‌نگاری را از دیگر برنامه‌های این کانون در طول سال عنوان کرد.

مسئول مرکز فرهنگی هنری شماره دو گچساران با اشاره به هفته کتاب و کتاب‌خوانی و با بیان این‌که همه فعالیت‌های تربیتی از خانواده آغاز می‌شود، خاطرنشان کرد: خانواده در کنترل این فعالیت‌ها نقش مهم و تأثیرگذاری دارد.

عباسی با اشاره به لزوم نهادینه کردن فرهنگ مطالعه در دوران کودکی فرزندان و با بیان اینکه روش تربیتی و آموزش والدین نقش بسزایی در انس کودک با کتاب دارد، توجه هر چه بیشتر خانواده‌ها به این امر را خواستار شد.

انتهای پیام/82001/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول