اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکانون پرورش فکری مازندران خبر داد

موفقیت کانون پرورش فکری مازندران در کشور

مدیر کانون پرورش فکری مازندران از موفقیت این کانون در طرح توسعه کتابخوانی کانون‌های پرورش فکری سراسر کشور خبر داد.

موفقیت کانون پرورش فکری مازندران در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران، قاسم عزیززاده گرجی گفت: پس از بررسی و ارزیابی مستندات مرتبط با طرح توسعه کتابخوانی در مدیریت هماهنگی امور استان‌ها و انطباق آن با فرم‌های مورد نظر، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران به عنوان یکی از پنج استان موفق در عرصه توسعه کتابخوانی کشور شناخته شد.

وی همچنین از موفقیت دیگری در این زمینه خبر داد و افزود: در بخش کتابخوانی نیز دو عضو این کانون به عنوان اعضای برتر کتابخوان معرفی شدند.

گرجی اظهار داشت: سیده زهرا هاشمی عضو کانون پرورش فکری مرکز سیمرغ و سجاد خواجوی از کانون پرورش فکری مرکز گلوگاه برگزیدگان این عرصه بودند.

مدیر کانون پرورش فکری مازندران خاطر نشان کرد: در بخش مربیان نیز ایمانه رجبی از کانون پرورش فکری مرکز گلوگاه جزو مربیان موفق در عرصه کتابخوانی شناخته شد.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: در بخش شیوه‌های برتر کتابخوانی مربیان نیز فاطمه احسانی با ارائه طرح «لیگ کتابخوانان برتر» جزو 30 شیوه برتر کتابخوانی مربیان کشور معرفی شد.

عزیزاده گرجی از موفقیتی دیگر در حوزه کتاب و مطالعه خبر داد و تصریح کرد: همچنین در بخش گزارمان‌نویسی دو برگزیده کشوری داشتیم که نرگس سیدی از کانون پرورش فکری مرکز تنکابن و ام‌لیلا رضایی از کانون پرورش فکری مرکز کیاسر برگزیدگان این عرصه بودند.

گرجی با تاکید بر گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در این کانون افزود: طرح توسعه کتابخوانی یکی از محوری‌ترین برنامه‌های کانون پرورش فکری است که در کشور برگزار می‌شود و کانون پرورش فکری مازندران نیز در این زمینه اهتمام ویژه‌ای دارد.

وی تصریح کرد: در طرح توسعه کتابخوانی، فعالیت‌ها و برنامه‌های مرتبط با کتاب در سطح مراکز از قبیل فعالیت‌های کتاب‌محور مربیان و اعضا، آمار امانت کتاب، طرح‌های مربیان و اعضا در ارتباط با کتاب و کتاب‌خوانی، برپایی فروشگاه کتاب در سطح مرکز و ارائه طرح در زمینه شیوه‌های برتر فروش کتاب، برگزاری جشنواره‌ها و همایش‌های کتابخوانی در سطح مرکز توسط کارشناسان فرهنگی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

این مسئول درباره اهداف این طرح گفت: توسعه و تقویت سطح کمی و کیفی فعالیت‌ها و برنامه‌های کتاب‌محور در مراکز، افزایش سطح مطالعه در بین کودکان و نوجوانان، توسعه دانش و اطلاعات اعضا، مربیان و کارشناسان به وسیله کتاب و دیگر منابع مطالعاتی از عمده‌ترین محورهای مورد نظر در این طرح است.

انتهای پیام/2296/ت/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول