اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تیراژ میانگین 10 هزار جلد کتاب

سالانه 200 عنوان کتاب در کانون پرورش فکری کودکان منتشر می‎شود

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: سالانه 200 عنوان کتاب با تیراژ میانگین 10 هزار کتاب در کانون چاپ و منتشر می‌شود.

سالانه 200 عنوان کتاب در کانون پرورش فکری کودکان منتشر می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمدباقر آدوسی پیش ازظهر امروز در دومین نقدواره استانی رمان نوجوان امروز در شهرکرد، اظهار کرد: کتاب همدم تنهایی و همسایه مهربانی است، این در حالی است که هیچ دوستی مهربان‌تر از کتاب نیست.

وی افزود: خداوند نیز با فرستادن قرآن، تورات، انجیل و زبور در قالب‌های مختلف و با زبان‌های گوناگون به معرفی این گنجینه ارزشمند پرداخته است.

آدوسی با اعلام اینکه سالانه 200 عنوان کتاب با تیراژ میانگین 10 هزار کتاب در کانون چاپ و منتشر می‎شود، گفت: اگر تولید، چاپ و تدوین کتاب متناسب با زمان نباشد کاربردی نخواهد داشت.

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با بیان اینکه بی‌میلی نوجوانان و جوانان به کتابخوانی مهم‌ترین مشکل امروز کودکان است، خاطرنشان کرد: ایجاد علاقه و عادت به کتابخوانی باید در میان کودک ترویج یابد، چراکه ترویج کتابخوانی منجر به میل به تحصیل نیز می‎شود.

وی با اشاره به ایجاد 40 خلاقیت در حوزه کتاب در کانون، ابراز داشت: سعی شده با کتاب‌های گویا و قالب‌های دیگر انگیزه و رغبت و عادات کتابخوانی را در بین کودکان و نوجوانان افزایش دهیم و بعد مراحل رشدی نقدواره‌ها را آغاز کنیم.

دومین نقدواره استانی رمان نوجوان امروز در شهرکرد با حضور معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری و جمعی از کودکان استانی برگزار شد.

انتهای پیام/68006/ل20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول