اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان خبر داد

حضور 29 کارشناس شرکت گاز زنجان در کلاس‌های آموزش ایمنی

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان گفت: 29 کارشناس شرکت گاز در کلاس‌های آموزش ایمنی که توسط این شرکت برای دانش‌آموزان اجرا می‌شود، حضور می‌یابند.

حضور 29 کارشناس شرکت گاز زنجان در کلاس‌های آموزش ایمنی

نادر رابطی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: طرح همیار گاز با حضور 29 کارشناس از همکاران ادارات گاز در شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان با بیان اینکه این طرح در مدارس ابتدایی اجرا می‌شود، افزود: هدف از اجرای این طرح این است که دانش‌آموزان، مدیران و معلمان به طور مستقیم اطلاعات لازم را برای ایمنی بیشتر دریافت کنند.

وی با تاکید بر اهمیت این طرح خاطرنشان کرد: اجرای این‌گونه طرح‌ها نقش مهم و تاثیرگذاری در نهادینه‌ کردن فرهنگ استفاده ایمن و بهینه از گاز طبیعی دارد.

این مقام مسئول با اشاره به طراحی و توزیع بیش از 32 هزار جلد کتابچه « آیا میدانید؟» تصریح کرد: دفترهای منقش به مطالب ایمنی و مصرف بهینه و کارت همیار گاز با هدف ایجاد دیدگاه صحیح نسبت به گاز در دو بخش ایمنی و بهینه‌سازی مصرف بین دانش‌آموزان توزیع می‌شود.

رابطی ادامه داد: اعطای کارت همیار گاز به دانش‌آموزان و ترغیب آنان به انتشار مطالب آموخته شده با معرفی آنان به عنوان همیاران گاز از مهم‌ترین اقدامات لازم در راستای حضور پرشور و مثمرثمر دانش‌آموزان در این برنامه فرهنگی است.

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان با اشاره به اینکه شرکت گاز استان زنجان پیشنهاد طرح همیار گاز را در سال 87 برای نخستین‌بار مطرح کرد، تصریح کرد: این طرح به منظور عملی کردن شعار اصلاح الگوی مصرف، ترویج فرهنگ استفاده صحیح از گاز طبیعی و پیشگیری از خطر گازگرفتگی در حال برگزاری است.

وی خاطرنشان کرد: در این مدت شرکت گاز موفق به آموزش چهره به چهره نزدیک به 92 هزار نفر در مدارس و مساجد استان شده است.

این مقام مسئول اظهار کرد: امیدواریم مشترکین با رعایت هر چه بیشتر نکات و مسائل ایمنی و مصرف بهینه گاز، ترویج این فرهنگ مهم را در محیط خانواده نهادینه‌ کرده و شرکت گاز استان زنجان را بیش از پیش در مورد ترویج فرهنگ مصرف بهینه و ایمنی گاز طبیعی یاری کنند.

انتهای پیام/73002/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول