اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر:

هیچ‌گونه حادثه ناشی از نشت گاز در مناطق زلزله‌زده دشتستان رخ نداده است

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر گفت: هیچ گونه حادثه انفجار و آتش‌سوزی ناشی از نشت گاز در مناطق زلزله‌زده دشتستان رخ نداده است.

هیچ‌گونه حادثه ناشی از نشت گاز در مناطق زلزله‌زده دشتستان رخ نداده است

غلامعباس حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان با بیان اینکه شرکت گاز استان از لحظه وقوع زلزله تاکنون در کنار زلزله‌زدگان بوده و مشکلات موجود را برطرف کرده است، اظهار داشت: هم‌اکنون نیز آماده هستیم و از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: با بررسی صورت گرفته، هیچ‌گونه حادثه انفجار و آتش‌سوزی ناشی از گاز در شهر برازجان و روستای دهقاید و سایر مناطق دشتستان به وقوع نپیوسته است.

حسینی یادآور شد: شرکت گاز استان بوشهر از جمله نخستین شرکت‌های خدماتی است که به طور کامل ضمن بررسی دقیق منطقه، تاسیسات خود را به سرعت در سرویس قرار داد.

وی ابراز داشت: شرکت گاز استان بوشهر، همزمان با نخستین ساعات وقوع حادثه بلافاصله اقدام به تشکیل ستاد مدیریت بحران کرده و پس از همفکری و تعامل نظر میان اعضاء، به بررسی اقدامات لازم در مناطق آسیب دیده پرداخت.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر گفت: بر همین اساس، از صبح روز پس از حادثه نیروهای امداد نواحی معین در منطقه حاضر شده و میزان خسارات وارده را محاسبه کردند.

حسینی تصریح کرد: در ادامه و پس از بررسی‌های صورت گرفته، شبکه گاز روستای دهقاید بلافاصله وصل و ایمن‌سازی در منطقه صورت پذیرفت.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر همچنین اظهار داشت: تعمیرات لازم نیز بلافاصله پس از وقوع حادثه در منطقه اجرا و در این ارتباط تمام علمک‌های معیوب مسدود شد.

حسینی در خاتمه با تسلیت به تمام جان‌باختگان حادثه یاد شده، برای بازماندگان ایشان از درگاه ایزد منان صبر و توفیق الهی مسئلت کرد.

بر اساس این گزارش، ساعت 17 و 21 دقیقه روز پنج شنبه هفتم آذرماه زلزله‌ای به بزرگی 5.7 در مقیاس ریشتر، برازجان در استان بوشهر را لرزاند.

شدت این زمین‌لرزه به اندازه‌ای بود که تقریبا در تمامی مناطق استان بوشهر احساس شد، این زلزله به کشته شدن هفت تن و نیز مجروح شدن 209 نفر انجامید و تعدادی از واحدهای مسکونی نیز تخریب شد.

انتهای پیام/2452/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول