اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان خبر داد

آموزش مصرف بهینه گاز طبیعی به 10 هزار دانش‌آموز زنجانی

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان گفت: نکات ایمنی مربوط به گاز طبیعی و مصرف بهینه آن توسط کارشناسان شرکت گاز به 10 هزار دانش‌آموز زنجانی آموزش داده می‌شود.

آموزش مصرف بهینه گاز طبیعی به 10 هزار دانش‌آموز زنجانی

سید سعید عسگریان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در سال جاری بیش از 10 هزار دانش‌آموز زنجانی با روش‌های مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی آشنا می‌شوند.

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان از اجرای طرح همیار گاز از اوایل آذر ماه سال جاری در مدارس استان زنجان خبر داد و افزود: طرح دانش آموزی همیار گاز شامل 10 هزار دانش‌آموز زنجان می شود.

وی با اعلام اینکه شرکت گاز استان زنجان همواره به عنوان یکی از دستگاه‌های پیشگام اصلاح الگوی مصرف بوده، خاطرنشان کرد: این شرکت در استان با اجرای طرح‌ها و پروژه‌های زیربنایی گام‌های موثری در راستای ترویج فرهنگ مصرف ایمن و بهینه گاز برداشته است.

این مسئول ادامه داد: به منظور آشنایی دانش‌آموزان با نحوه استفاده صحیح و بهینه از گاز طبیعی  طرح آشنایی دانش‌آموزان به مدت دو ماه با مشارکت روابط عمومی شرکت گاز و آموزش و پرورش استان زنجان اجرا می‌شود.

عسگریان با اشاره به حضور کارشناسان شرکت گاز در مدارس، اذعان داشت: کارشناسان با برگزاری کلاس‌های آموزشی برای مقطع پنجم ابتدایی و همچنین اهدای جوایز و توزیع بسته ها و اقلام آموزشی با محتوای گاز طبیعی دانش آموزان را با نکات ایمنی مصرف ایمن و بهینه و ضرورت صرفه جویی در مصرف گاز طبیعی آشنا می‌کنند.

انتهای پیام/73002/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول