اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شرکت گاز استان سمنان:

تبلیغ و فروش سامانه کاهنده مصرف گاز مورد تأیید شرکت گاز نیست

شرکت گاز استان سمنان با صدور اطلاعیه‏ای نسبت به تبلیغ یا فروش سامانه کاهنده مصرف گاز هشدار داد و تأکید کرد: تولید، توزیع و استفاده از این‎گونه لوازم از سوی شرکت ملی گاز ایران در هیچ سطحی مورد تأیید نیست.

تبلیغ و فروش سامانه کاهنده مصرف گاز مورد تأیید شرکت گاز نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، روابط عمومی شرکت گاز استان سمنان در این اطلاعیه آورده است: نظر به استمرار سوءاستفاده بعضی از شرکت‎ها و اشخاص در ارتباط با تبلیغ و فروش دستگاه‎ها و تجهیزات مجعولی با کاربری کاهش مصرف گاز طبیعی برای نصب در سیستم‎های لوله‎کشی و یا وسایل گازسوز از جمله بخاری، بدین وسیله ضمن اعلام مؤکد و عدم تأیید مجدد مراتب تولید، توزیع و کاربری این‎گونه لوازم از طرف شرکت ملی گاز ایران در هیچ سطحی، از کلیه مشترکان گاز طبیعی درخواست دارد به هیچ عنوان از این وسایل استفاده نکنند.

در این اطلاعیه به شگردهای این‎گونه شرکت‎ها در فروش کالای تولیدی خود اشاره شده و می‎افزاید: این اشخاص یا شرکت‎ها تلاش دارند با ایجاد تماس عموماً یک طرفه و به خصوص در فضای مجازی، نسبت به تبلیغ این‎گونه وسایل و ابزارها اقدام و بعضاً با تأکید بر تأیید شرکت ملی گاز ایران و یا نمایندگی از سوی این شرکت، نسبت به فروش و یا پیشنهاد و نصب آنها اقدام و مبالغ هنگفتی از مشترکان دریافت کنند.

همچنین آمده است: در شگردهای اخیر مشاهده شده است که شخص یا شرکتی وسیله‎ای را تولید، بسته‎بندی و ارائه کرده و پس از تماس با مشترکان مدعی می‎شود که با عنایت به قرار گرفتن مشترک در ردیف گروه‎های کم مصرف، با لحاظ کردن تخفیف قابل توجهی بدین مناسبت نسبت به نصب دستگاه ادعایی اقدام و مبالغ بسیار بالایی از مشترکان دریافت می‎کنند.

در ادامه می‏خوانیم: این امر در حالی است که هیچ نهاد رسمی کارایی این‎گونه دستگاه‎ها را تأیید نکرده و هیچ نشانی ثبت شده واقعی از این اشخاص و شرکت‎ها برای ارائه اطلاعات لازم و یا خدمات پس از فروش وجود خارجی ندارد.

در بخش دیگری تأکید شده است: از مشترکان گاز طبیعی خواهشمند است به منظور حفظ جان خود و اطرافیان به این موارد توجه خاصی داشته باشند و از استفاده از این‎گونه وسایل به شدت پرهیز کنند.

انتهای پیام/2249/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول