اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره گاز شهربابک خبر داد

برخورد با متخلفان استفاده غیرمجاز از گاز

رئیس اداره گاز شهربابک گفت: تخلف در استفاده از گاز به هر صورت غیرمجاز و غیرشرعی بوده و پیگرد قانونی دارد و با متخلفان به شدت برخورد می‌شود.

برخورد با متخلفان استفاده غیرمجاز از گاز

اکبر ثمره امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهربابک اظهار داشت: اجرای شبکه تا نصب علمک به عهده اداره گاز است و مشترکان پس از دریافت تأییدیه از نظام مهندسی نسبت به وصل گاز از طریق اداره گاز اقدام می‌کنند.

وی در ارتباط با استفاده غیرقانونی از گاز گفت: تخلف در استفاده از گاز به هر صورت غیرمجاز و غیرشرعی بوده و پیگرد قانونی دارد و با متخلفان به شدت برخورد می‌شود.

رئیس اداره گاز شهربابک در زمینه راه‌کارهای مصرف بهینه همراه با استفاده از گاز گفت: شهروندان باید از به‌کارگیری وسایل گازسوز غیر استاندارد و فاقد ترموکوبل و شیلنگ‌های غیراستاندارد خودداری و از بست‌های فلزی مناسب استفاده کنند.

وی در توصیه اکید خود به شهروندان با توجه به آغاز فصل سرما عنوان کرد: تهویه مناسب هوا و تأمین اکسیژن در استفاده از وسایل گازسوز یک ضرورت است، لذا شهروندان باید از نصب صحیح دودکش‌ها و باز بودن لوله‌ها و وجود کلاهک H شکل اطمینان کامل داشته و از وسایلی همچون اجاق گاز برای گرمایش استفاده نکنند.

ثمره خاطر نشان کرد: جلوگیری از هدررفت انرژی از ساختمان‌ها موجب صرفه‌جویی در مصرف گاز، کاهش گاز بها و امکان استفاده دیگر هموطنان از این نعمت الهی می‌شود.

انتهای پیام/80023/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول