اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون املاک شورای شهر ماهشهر خواستار شد

پرداخت حق آلایندگی صنایع نفت و گاز به ماهشهر

رئیس کمیسیون املاک و حقوقی شورای اسلامی شهر ماهشهر خواستار پرداخت حق آلایندگی صنایع نفت و گاز و پتروشیمی از سوی مسئولان وزارت نفت به این شهر شد.

پرداخت حق آلایندگی صنایع نفت و گاز به ماهشهر

سعید حیاتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر اظهار کرد: با توجه به اینکه خوزستان از لحاظ خشکسالی یکی از استان‌های کم آب کشور بوده انتقال آب کارون به دشت‌های مرکزی کشور جایز نیست.

وی اضافه کرد: این انتقال از سوی مسئولان وزارت نیرو غیرکارشناسی و باعث نابودی کشاورزی خوزستان می‌شود.

رئیس کمیسیون املاک و حقوقی شورای اسلامی شهر ماهشهر تصریح کرد: با طرح مسئله در شورای استان و جمع‌بندی اعضا در خصوص غیرقانونی و غیرکارشناسی بودن انتقال آب کارون به فلات مرکزی، از انتقال آن جلوگیری می‌کنیم.

وی در ادامه به برنامه‌ها و دیدگاه‌های خود در شورای استان بیان کرد و افزود: پیگیری مطالبات مردم از مسئولان استانی و کشوری با شناسایی نقاط قوت و ضعف شهرستان‌ها از برنامه‌هایم برای حضور در شورای استان بوده و است.

حیاتی همچنین عنوان کرد: از دیگر برنامه‌هایم پیگیری در خصوص صنایع پائین‌دستی پتروشیمی و توسعه بخش صیادی در شهرستان بندر ماهشهر است.

وی اضافه کرد: یکی از معضلاتی که در استان خوزستان و بندر ماهشهر است آلایندگی صنایع نفت، گاز و پتروشیمی بوده که  بر محیط‌زیست تأثیر گذاشته است.

نماینده شورای شهرستان بندر ماهشهر در شورای استان خوزستان تصریح کرد: متأسفانه این آلایندگی‌ها بر سلامت مردم تاثیر بسیار ناهنجاری را صورت گرفته و عوارض آن از سوی مسئولان مربوطه پرداخت نمی‌شود که با طرح در شورای استان پیگیر این مسئله به مسئولان وزارت نفت هستم.

وی در پایان گفت: دیگر برنامه‌هایی که در شورای استان پیگیری می‌کنم ایجاد شورایی منسجم و همفکر با برنامه‌ریزی دقیق و مناسب برای توسعه و آبادانی استان خوزستان خواهد بود.

انتهای پیام/72001/ل30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول