اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر خبر داد

اجرای 530 کیلومتر شبکه گازرسانی در دشتستان

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر از اجرای 530 کیلومتر شبکه گازرسانی در دشتستان خبر داد.

اجرای 530 کیلومتر شبکه گازرسانی در دشتستان

غلامعباس حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: خدمت‌رسانی به مردم به ویژه در مناطق دوردست و روستایی از اساسی‌ترین برنامه‌های شرکت گاز استان بوشهر است.

وی افزود: در امر گازرسانی و توسعه شبکه گاز استان اقدامات ارزنده‌ای انجام گرفته و در دو سال اخیر بسیاری از شهرها و روستاهای استان گازدار شدند.

حسینی تصریح کرد: در تمام شهرستان‌های 10گانه استان بوشهر در دو سال گذشته عملیات شبکه‌گازی و گازرسانی انجام گرفته و حجم و کیفیت اقدامات رشد قابل توجهی داشته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر بیان کرد: در دشتستان بیشترین حجم گازرسانی انجام شده و مردم از اقدامات این مجموعه رضایت دارند.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر از اجرای 530 کیلومتر شبکه گازرسانی در دشتستان خبر داد و ابراز داشت: بر اساس آمار موجود بیش از 530 کیلومتر شبکه گازرسانی در شهرها و روستاهای شهرستان دشتستان در دست اجرا داریم.

حسینی تاکید کرد: تاکنون 380 کیلومتر گازرسانی در مناطق شهری دشتستان انجام گرفته است و 150 کیلومتر گازرسانی نیز تاکنون در مناطق روستایی محقق شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر یادآور شد: سرکشی به مناطق مختلف و آشنایی با مشکلات مردم در دستور کار مدیران و کارشناسان این مجموعه قرار دارد و در این مسیر اهتمام خاصی داریم.

انتهای پیام/2452/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول