اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اتاق تعاون استان زنجان:

توسعه پژوهش در بخش تعاون زنجان نیامند حمایت‌های اعتباری است

دبیر اتاق تعاون استان زنجان گفت: توسعه پژوهش در بخش تعاون زنجان نیامند حمایت‌های اعتباری است.

توسعه پژوهش در بخش تعاون زنجان نیامند حمایت‌های اعتباری است

محسن جاویدان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: طی سال جاری برنامه‌های مدونی در بخش آموزش و پژوهش بخش تعاون برای فعالین این حوزه تدوین شده که برخی از دوره های آموزشی برگزار شده و برخی نیز در دستور کار است.

وی فعالیت پژوهشی در بخش تعاون را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: توسعه پژوهش در بخش تعاون زنجان ضروری است و اتاق تعاون استان نیز اهتمام جدی نسبت به توسعه فعالیت‌های پژوهشی در بخش تعاون دارد.

دبیر اتاق تعاون استان زنجان با بیان اینکه اجرای فعالیت های پژوهشی نیازمند اعتبارات مناسب است، یادآور شد: اتاق تعاون زنجان برنامه‌های مناسبی برای اجرای فعالیت‌های پژوهشی در سال جاری مدون کرده که در حال حاضر به دلیل نبود اعتبارات لازم اجرایی نشده است.

این مسئول تخصیص اعتبارات را یادآور شد و گفت: اعتبارات پژوهشی هزینه زیادی دارد و اتاق تعاون برای اجرای باید اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی نسبت به تخصیص اعتبارات اقدام کند. امید است با جذب این اعتبارات برنامه‌های مدون شده اجرایی شود.

جاویدان به محورهای پژوهش مدون شده اتاق تعاون زنجان اشاره کرد و ابراز داشت: ارتقای بهره‌وری در بخش تعاون و پیشنهاد برنامه و طرح‌های اجرایی مناسب موضوع ماده 79 قانون برنامه پنجم توسعه در این بخش مورد تاکید قرار دارد.

دبیر اتاق تعاون استان زنجان اهداف محورهای پژوهشی را یادآور شد و تاکید کرد: در این فعالیت‌ها وضع موجود شرکت‌ها تعاونی از نقطه نظر بهره‌وری بررسی و تحلیل می‌شود. همچنین عوامل و تنگناهای موجود تعاونی‌ها به تفکیک نوع تعاونی نظیر کمبود سرمایه، مشکلات تهیه مواد اولیه و کالا و ضعف مدیریت بررسی و شناسایی خواهد شد.

وی شناسایی فرصت‌ها و ظرفیت‌های بالقوه موجود تعاونی‌های منتخب را مورد تاکید قرار داد و عنوان کرد: در محورهای پژوهش این موضوع مورد تاکید قرار دارد.

جاویدان برنامه‌ریزی برای بهبود بهره‌وری و اجرای پروژه‌های بهبود را از دیگر اقدامات مهم در این حوزه برشمرد و تاکید کرد: اقدامات مرتبط در این حوزه مورد تاکید اتاق تعاون زنجان است.

دبیر اتاق تعاون استان زنجان انجام فعالیت‌های پژوهشی را مهم دانست و تاکید کرد: اتاق تعاون زنجان نسبت به نقش و اهمیت پژوهش واقف است و در این راستا برنامه‌های مناسبی تدوین کرده که اجرای آن‌ها نیازمند  حمایت است.

انتهای پیام/73007/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول