اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری:

تعاونی‌ها تسهیل‌گر اشتغال مولد هستند

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل گفت: تعاونی‌ها تسهیل‌گر امور اشتغال و کارآمدی تولید و رونق اقتصادی هستند که باید به آنها اعتماد کرد.

تعاونی‌ها تسهیل‌گر اشتغال مولد هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، خدیجه جعفری اصل عصر امروز در جریان بازدید از تعاونی قیزیل‌ گول و برداشت زعفران از مزرعه روستای خواجه بلاغی از توابع شهرستان اردبیل اظهار داشت: تعاونی‌ها بازوان اجرایی و توانمند دولت در بخش‌های اجتماعی و اقتصادی هستند.

وی با تاکید بر توجه ویژه به تعاونی‌ها به عنوان بازوان اجرایی و توانمند دولت در بخش فعالیت‌های اجتماعی و اقتصادی تصریح کرد: توانمندسازی و ارتقای قابلیت‌های منابع انسانی، نیل به اشتغال، کمک به افزایش درصد تولیدات ناخالص استان و اقتصاد ملی جزو ضروریت‌ها است.

جعفری اصل در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: تقویت فرهنگ و روح تعاون و گسترش آنها با بسیج امکانات مادی و نیروی انسانی با به کارگیری ظرفیت‌های موجود جامعه کار و با تحت نظر قرار دادن شرایط منطقه‌ای، جغرافیایی و ظرفیت‌سنجی از اهداف راهبردی در راستای تقویت و توسعه تعاونی‌هاست.

این مسئول اضافه کرد: این امر با تلاش و اهتمام مجدانه در این زمینه می‌تواند بستر تحولات مطلوب در تحقق حماسه اقتصادی را فراهم آورد.

وی در ادامه سخنان خود بیان کرد: توجه ویژه به بخش تعاونی و رفع مسائل و مشکلات آن می‌تواند موجب کاهش نرخ بیکاری، افزایش توان اقشار متوسط و کم درآمد جامعه، افزایش نرخ مشارکت نیروی کار و توسعه انسانی و سبب ارتقای شاخص‌های فرهنگی و اجتماعی در جامعه شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل یادآور شد: توجه به تعاونی یعنی توسعه کارآمدی، اثربخش و حرکت در جهت افزایش سهم بخش تعاون یعنی کمک به اقتصاد ملی و افزایش درصد تولید ناخالص در استان اشتغال‌آفرینی است.

جعفری اصل در ادامه گفت: ارائه تسهیلات لازم، حمایت، صیانت، حفاظت از نیروی کار، ایجاد شغل‌آفرینی پایدار، ارتقای کمی و کیفی آموزش، ارائه مهارت‌ها و مساعدت‌های لازم اجتماعی و تسهیل‌گری در امور اداری گامی مؤثر در این زمینه است که بدون شک حمایت دستگاه‌های اجرایی مرتبط به ویژه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لازم و ضروری است.

وی در این بازدید از مدیرعامل تعاونی قیزیل گول که از تعاونی‌های فعال در عرصه کشاورزی به ویژه کشت زعفران است و همچنین از همکاری و تلاش‌های مشاوران امور بانوان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مؤسسه صندوق مهر امام رضا (ع) و تعاون روستایی تقدیر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/62006/ح30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول