اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های کشاورزی استان زنجان تاکید کرد

ضرورت همکاری تعاونی‌های کشاورزی استان زنجان با اتحادیه

مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های کشاورزی استان زنجان بر ضرورت همکاری تعاونی‌های کشاورزی استان زنجان با اتحادیه تعاونی‌های کشاورزی استان زنجان تاکید کرد.

ضرورت همکاری تعاونی‌های کشاورزی استان زنجان با اتحادیه

رقیه عباسی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با توجه به نامه‌ای که از سوی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به اتحادیه تعاونی کشاورزی استان زنجان ارسال شده است تغییرات مذکور برای اطلاع اتحادیه‌های تعاونی کشاورزی استان زنجان ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه بر اساس این نامه با توجه به تغییرات صورت گرفته در زمینه تعیین امضاهای مجاز و مدیرعامل جدید اتحادیه تعاونی‌های کشاورزی استان زنجان اعلام می‌کند، مکاتبات و نامه‌های ارسالی از سوی اتحادیه مذکور در سربرگ اتحادیه و ممهور به مهر اتحادیه و امضای مدیرعامل جدید، رقیه عباسی است.

این مسئول خاطرنشان کرد: ‌ایجاد پیامک نیز فقط با امضای مدیرعامل جدید اتحادیه تعاونی‌های کشاورزی استان زنجان معتبر است و اشخاص دیگر نمی‌توانند در این زمینه اطلاع‌رسانی داشته باشند.

وی با تقدیر از خدمات رضا خاتمی به عنوان مدیرعامل سابق این اتحادیه از تعاونی‌های کشاورزی خواست از تغییرات ایجاد شده اطلاع یابند.

عباسی با بیان اینکه این اتحادیه در زمینه خرید و فروش توافقی و تضمینی محصولات کشاورزی فعالیت می‌کند، افزود: اقدامات مطلوبی در این حوزه انجام شده است.

وی با اشاره به اقدامات این اتحادیه برای کشاورزان تصریح کرد: کشاورزان استان زنجان می‌توانند با عضویت در این اتحادیه از خدمات آن استفاده کنند.

این مسئول با بیان اینکه جذب همه تعاونی‌های کشاورزی از برنامه‌های این اتحادیه است، خاطرنشان کرد: اتحادیه تعاونی کشاورزی استان زنجان دست یاری به سوی تعاونی‌ها دراز می‌کند.

وی همکاری تعاونی‌ها را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: برای ارتباط بیشتر و تعاملات مطلوب‌تر همکاری طرفین ضروری است.

انتهای پیام/73003/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول