اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چرام تاکید کرد

لزوم همکاری بخش تعاون در ایجاد اشتغال در چرام

فرماندار چرام بر لزوم همکاری بخش تعاون در ایجاد اشتغال و انجام کار عملی در این بخش تاکید کرد.

لزوم همکاری بخش تعاون در ایجاد اشتغال در چرام

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، صبح امروز نشست شورای اشتغال و کارآفرینی در محل فرمانداری چرام برگزار شد.

علی‌رضا نیکروز در این نشست از رویکرد کمیته امداد امام خمینی شهرستان چرام در راستای توانمندسازی مددجویان با فراهم آوردن زمینه کار و اشتغال تقدیر و تشکر کرد.

فرماندار چرام در ادامه با بیان اینکه ایجاد شغل و تلاش برای حل مسائل اقتصادی از مهم‌ترین اهداف در نامگذاری امسال به سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی بوده است، بر لزوم همکاری بخش تعاون در ایجاد اشتغال، و انجام کار عملی در این بخش تاکید کرد.

وی با تاکید بر این مطلب که در حوزه اشتغال استان کهگیلویه و بویراحمد و به تبع آن شهرستان چرام باید به جایگاهی برسد که در شأن استان باشد، اظهار کرد: با توجه به اینکه شهرستان چرام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌هایی زیادی در زمینه‌های گوناگون دارد، پس انتظارات مردم هم به جا است و باید فکری اساسی برای آنان در نظر گرفت.

این مسئول در زمینه روند جلسات کارگروه شورای اشتغال خاطرنشان کرد: باید در این جلسات علاوه بر ارائه گزارش عملکرد از دستگاه‌ها مشکلات را مطرح، بررسی و برای آن راهکارهایی موثر ارائه کرد.

نیکروز برقراری تفاهم‌نامه‌های اداری و سازمانی میان دستگاه‌های عضو این ستاد، با توجه به شروع تازه این کمیته، امری لازم و ضروری عنوان کرد و یادآور شد: برقراری این تفاهم‌نامه در اجرایی و محقق شدن اهداف بسیار موثر است.

فرماندار چرام خواستار برگزاری منظم جلسات و حضور همه مدیران و دستگاه‌های عضو کمیته شد و آن را موجب هم‌افزایی بهتر دانست، به‌گونه‌ای که از تمام ظرفیت‌های ادارات در جهت به وجود آمدن فرصت شغلی استفاده شود.

در ادامه این نشست هر کدام از مدیران از فعالیت‌های نهاد تحت مدیریت خود در زمینه اشتغال گزارشی ارائه دادند که از میان آن‌ها، گزارش اداره کار مبنی بر اعلام سهمیه ادارات در ایجاد شغل و سهم هفت درصدی شهرستان چرام از مجموع 11 هزار شغل که به دستگاه‌ها عنوان شده است، قابل توجه بود.

انتهای پیام/82002/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول