اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون کرمان:

50 درصد تعاونی‌های کرمان در بخش تولید فعالیت می‌کنند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان گفت: 50 درصد تعاونی‌هایی که در استان کرمان به ثبت رسیده‌اند در حوزه تولید فعالیت می‌کنند.

50 درصد تعاونی‌های کرمان در بخش تولید فعالیت می‌کنند

حسن رحمانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: 50 درصد تعاونی‌هایی که در استان کرمان به ثبت رسیده‌اند در حوزه تعاونی‌های تولیدی هستند.

وی عنوان کرد: با افتتاح واحدهای تولیدی تعاونی مبنا پلیمر ایرانیان و طوطیا رنگ‌آریا در شهرک صنعتی خضرای کرمان 24 فرصت شغلی مستقیم و بیش از 300 فرصت شغلی غیر مستقیم ایجاد شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان ابراز داشت: از ابتدای سال گذشته تاکنون 3 هزار و 36 طرح تعاونی کشاورزی و مهر برای دریافت 539 هزار میلیون ریال تسهیلات بانکی در قالب کمک‌های فنی و اعتباری، تفاهم‌نامه صندوق مهر امام رضا (ع) و منابع داخلی بانک توسعه تعاون معرفی شده‌اند.

رحمانی با بیان اینکه پهناورترین استان کشور بستر بسیار مناسبی برای رشد بخش تعاون و اشتغال‌زایی از این طریق است، گفت: رویکرد اجتماعی بخش تعاون بر رویکرد اقتصادی آن ارجحیت دارد و برای تحقق اهداف تعیین شده در بخش تعاون، تنها وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی متولی نیست، بلکه بیشتر ارکان جامعه باید در این مقوله حضور فعالی داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه تعاونی‌های تولیدی می‌توانند در بین سایر تعاونی‌ها سرآمد باشند، افزود: اگر تولید نباشد، خدمات، پشتیبانی و مصرف وجود ندارد.

این مسئول افزود: 50 درصد تعاونی‌هایی که در استان کرمان به ثبت رسیده‌اند در حوزه تعاونی‌های تولیدی هستند.

انتهای پیام/2446/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول