اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به بهانه روز جهانی معلولان

کودکان توانمند معلول بردسیر تجلیل شدند

به بهانه روز جهانی معلولان از توانمندی‌های کودکان معلول و کم‌توان ذهنی شهرستان بردسیر تجلیل شد.

کودکان توانمند معلول بردسیر تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسیر، به بهانه روز جهانی معلولان، طی مراسمی از توانمندی‌های کودکان معلول و کم‌توان ذهنی ظهر امروز در شهرستان بردسیر قدردانی شد.

فرماندار بردسیر در این آیین ضمن گرامیداشت روز جهانی معلولان گفت: همه انسان‌ها در همه مقاطع نیاز اساسی به آموزش دارند و به تبع کودکان معلول نیز باید از این حق طبیعی یعنی برخورداری از آموزش مناسب بهره‌مند شوند.

هادی احمدی با اشاره به بعضی از روایات گفت: اگر خداوند نعمتی را از انسان می‌گیرد، چندین برابر توانایی‌های بیشتری به او عطا می‌کند و اینگونه است که برخی از دانشمندان بزرگ جهان از بین افراد معلول و با مشکلات زیاد برخاسته‌اند، پس کودکان معلول و کم‌توان حداقل باید طوری تربیت شوند که بتوانند از پس زندگی و آینده خود برآیند.

وی همچنین از زحمات معلمان مدارس کودکان استثنایی قدردانی کرد و گفت: معلمان این مدارس علاوه بر انجام وظیفه و گذراندن زندگی روزمره آخرت خود را نیز در این مکان مقدس می‌سازند و اجر زحمات آنها با خداوند است.

در پایان این مراسم مسئولان با اهدای جوایزی از توانمندی‌های کودکان معلول و کم‌توان ذهنی قدردانی کردند.

همچنین مسئولان از نمایشگاهی که به همین مناسبت از آثار هنری و توانمندی‌های کودکان معلول و کم‌توان در قالب پته‌دوزی، گلدوزی، منبت‌کاری و معرق‌کاری، نقاشی و کاردستی در مدرسه کودکان استثنایی شهرستان بردسیر برپا شده بود، بازدید کردند.

انتهای پیام/80027/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول