اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت مدیره جامعه معلولان استان زنجان:

17 هزار معلول در استان زنجان زندگی می‌کنند

رئیس هیئت مدیره جامعه معلولان استان زنجان گفت: 17 هزار معلول دارای پرونده در بهزیستی استان زنجان وجود دارد.

17 هزار معلول در استان زنجان زندگی می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مهدی قنبری‌موحد ظهر امروز در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر زنجان با معلولان اظهار کرد: جامعه معلولان کشورمان در سال 57 تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه جامعه معلولان استان زنجان در مرداد ماه سال 58 تشکیل شده، افزود: هدف از تشکیل جامعه معلولان شناسایی مشکلات این گروه از مردم و دفاع از حقوق آنها است.

رئیس هیئت مدیره جامعه معلولان استان زنجان با بیان اینکه 15 درصد جامعه جهانی را معلولان تشکیل می‌دهند، گفت: 10 درصد جامعه را سالمندان و 15 درصد آن را نیز کودکان تشکیل می‌دهد.

این مسئول با اشاره به اینکه شورای شهر زنجان اقدامات موثری را برای حل مشکلات معلولان انجام داده و گام‌های محکمی در این زمینه برداشته است، تصریح کرد: جامعه معلولان نیز از سال 88 تاکنون تعدادی از معلولان را برای زیارت به مشهد مقدس اعزام کرده است.

قنبری‌موحد ادامه داد: همچنین 40 نفر از معلولان به کربلای معلی و دو نفر نیز به صورت رایگان به مکه مکرمه مشرف شده‌اند.

وی حضور اعضای جامعه معلولان در جلسات فرمانداری را از اقدامات این جامعه اعلام کرد و بیان داشت: ویزیت رایگان معلولان نیز از دیگر اقدامات صورت گرفته است.

رئیس هیئت مدیره جامعه معلولان استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه معلولیت یک نوع نعمت بزرگی است که خداوند به افراد خاص اعطا می‌کند، افزود: وقتی افراد سالم در جامعه با معلولی برخورد می‌کنند به یاد الطاف خداوند می‌افتند و شکرگزار نعمت‌های پروردگار می‌شوند.

این مسئول با بیان اینکه 17 هزار معلول درای پرونده در بهزیستی استان زنجان وجود دارد، اذعان داشت: همچنین 6 هزار معلول نیز در شهرستان زنجان وجود دارد.

قنبری‌موحد خاطرنشان کرد: امید است مسئولان و شهرداری زنجان برای برآورده کردن خواسته‌های معلولان اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/73008/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول