اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س)

معلولان موفق در قم تجلیل شدند

همزمان با روز جهانی معلولان طی مراسمی که در سالن همایش‌های مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) برگزار شد، معلولان موفق در قم تجلیل شدند.

معلولان موفق در قم تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در همایشی که با عنوان تجلیل از معلولان موفق در سالن همایش‌های مرکز فقهی ائمه اطهار برگزار شد، با حضور تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) و جمعی از مسئولان استانی، معلولان موفق با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از جمله کمک هزینه سفر به کربلای معلی تجلیل شدند.

در این مراسم که پیش از ظهر امروز برگزار شد، سید محمد لاجوردی ناشنوای نمونه، مجید شکوری‌روحانی و مبلغ نمونه معلول ضایعه نخاعی،‌ ناصر خان‌زاده معلول ناشنوا، روح‌الله ذوقی معلول جسمی حرکتی و رئیس هیئت معلولین متوسل به ائمه اطهار (ع) و مهدی شهناززاده معلول کم‌شنوا از جمله کسانی بودند که مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند.

همچنین در این مراسم زکیه آقایی معلول ناشنوا به دلیل کسب رتبه 2 رقمی کنکور سراسری سال 90، اعظم قاسمی معلول جسمی شدید به دلیل موفقیت در زمینه فعالیت‌های قرآنی، علی اصغر بابایی معلول جسمی و کارآفرین موفق، علی‌اصغر علیزاده‌ شیخ احمدلو معلول جسمی حرکتی مددکار و مشاور، ‌محمدعلی شفیعی معلول نابینا و پدری نمونه با فرزندان موفق و غلامعلی نظری معلول جسمی حرکتی شدید عضو شورای اسلامی لنگرود و حسین گلستانی مقام نخست مسابقات پاراآسیایی مالزی از دیگر معلولانی بودند که مورد تقدیر قرار گرفتند.

در ادامه این مراسم از مرتضی جعفری مقام نخست مسابقات پاراآسیایی مالزی در سال 92، محمد محمدنژاد مقام اول مسابقات پاراآسیایی مالزی در سال 92، میثم اخوان معلول ناشنوا کاراته‌کا و سید مرتضی جدایی معلول ناشنوا و کاپیتان تیم ملی کاراته تجلیل شد.

در بخش پایانی این مراسم نیز برخی مسئولین استانی هدایایی را به معلولان بهزیستی اهدا کردند.

انتهای پیام/78005/م20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول