اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر زنجان:

شورای چهارم به فکر همه اقشار جامعه به ویژه معلولان است

عضو شورای اسلامی شهر زنجان گفت: شورای چهارم به فکر همه اقشار جامعه به ویژه معلولان است.

شورای چهارم به فکر همه اقشار جامعه به ویژه معلولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، اسماعیل دویران ظهر امروز در دیدار با تعدادی از معلولان استان زنجان با تبریک روز جهانی معلولان اظهار داشت: در مصوبه‌ای تشکیل شورای مناسب‌سازی محیط برای معلولان، جانبازان و سالمندان محقق شده است.

وی با بیان اینکه در این شورا مصوب شده یک نفر از جامعه معلولان، سالمندان و جانبازان حضور داشته باشند، افزود: در این شورا اصول مناسب‌سازی معابر شهری برای این قشر جامعه مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه با تایید فرمانداری زنجان شورای مناسب‌سازی محیط تشکیل می‌شود، گفت: شورای چهارم به فکر همه اقشار جامعه به ویژه معلولان است.

دویران خاطرنشان کرد: برای آسایش و راحتی معلولان جامعه شهرداری و شورای شهر همه تلاش خود را به کار می‌گیرند.

دیگر عضو شورای اسلامی شهر زنجان در ادامه این مراسم اظهار داشت: تعدادی از معلولان استان با توجه به معلولیت جزو قهرمانان ملی کشورمان محسوب می‌شوند و در بازی‌های آسیایی برای استان زنجان افتخارآفرینی کرده‌اند.

فریدون اصفهانیان با بیان اینکه 50 درصد بازیکنان تیم ملی بسکتبال را معلولان استان زنجان تشکیل می‌دهند، افزود: معلولان با داشتن توانمندی‌های لازم می‌توانند در بسیاری از عرصه‌ها حضور داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در سال گذشته درباره مناسب‌سازی معابر شهری اقداماتی انجام شده است، بیان داشت: باید مسئولان برنامه‌های مربوط به معلولان را با جدیت دنبال کنند و پیگیری‌های لازم را انجام دهند.

در ادامه این مراسم دیگر عضو شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه مسئولان باید به فکر ایجاد اشتغال افراد معلول باشند، گفت: همه معابر ساختمان‌های اداری شهر باید مناسب‌سازی شود تا معلولان به راحتی بتوانند در این مراکز حضور داشته باشند.

سونیا کشاورز با اشاره به اینکه برای مناسب‌سازی دستگاه‌های دولتی نامه کتبی به ادارات ارسال می‌شود، اظهار کرد: شورای اسلامی شهر زنجان باید در مرحله نخست ساختمان شورا را برای رفت و آمد راحت معلولان مناسب‌سازی کند تا معلولان به راحتی بتوانند در اتاق ریاست حضور داشته باشند.

انتهای پیام/73008/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول