اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان جنوبی عنوان کرد

دانشجویان آسیب‌پذیرترین افراد در گرایش به مواد مخدر

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی گفت: دانشجویان آسیب‌پذیرترین اقشار در زمینه گرایش به مواد مخدر بوده و باید در اولویت اجرایی این طرح قرار داده شوند.

دانشجویان آسیب‌پذیرترین افراد در گرایش به مواد مخدر

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی‌محمد گلستانی‌فرد ظهر امروز در هشتمین جلسه کمیته فرهنگی پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی، اظهار داشت: کمیته فرهنگی پیگیری از مواد مخدر یکی از حساس‌ترین و تخصصی‌ترین کمیته‌های شورای زیرمجموعه است.

وی ادامه داد: اولویت اجرایی ما در استان کارهای فرهنگی و پیشگیری از مواد مخدر است که در این زمینه باید حداکثر تلاش را انجام دهیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی با بیان این‌که دانشجویان یکی از آسیب‌پذیرترین اقشار در زمینه گرایش به مواد مخدر هستند، افزود: اولویت اجرایی این طرح در دانشگاه‌ها با ورودی‌های جدید و مکان‌هایی مانند خوابگاه که با آن سر و کار دارند است.

گلستانی‌فرد اضافه کرد: با توجه به این‌که دانشجویان از شهرستان‌های مختلف بوده و محیط برای آنها تازگی دارد احتمال گرایش به مواد در آنها زیاد است و نیاز است که به صورت جدی در برنامه شورا قرار داده شوند.

وی اذعان داشت: برای ریشه‌کن کردن و پیشگیری از مواد مخدر نیازمند عزم و اراده جدی هستیم و دستگاه‌های عضو در این شورا، فراتر از حد معمول اداری در این زمینه فعالیت دارند.

انتهای پیام/69017/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول