اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان جنوبی:

زائران نمایشگر فرهنگ ایران در عربستان هستند

معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه رفتار و اعمال زائران نمایشگر فرهنگ کشور است، گفت: مسئولان کاروان‌ها قبل از اعزام باید کلاس‌های توجیهی برای زائران برگزار کنند.

زائران نمایشگر فرهنگ ایران در عربستان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی‌محمد گلستانی‌فرد بعد از ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی پرواز‌های عمره 92- 93 خراسان جنوبی اظهار داشت: هدف از این جلسات ایجاد هماهنگی و انسجام بین دستگاه‌های مختلف در امر اعزام مطلوب زائران استان به عمره مفرده است.

وی با بیان اینکه رفتار و اعمال زائران نمایشگر فرهنگ کشور است، افزود: دولت سعودی همیشه به دنبال ضعف و بهانه است تا برای مردم و نظام اسلامی مسئله‌آفرینی کند بنابراین مسئولان کاروان‌ها قبل از اعزام باید کلاس‌ها و نشست آموزشی و توجیهی برای زائران برگزار کنند تا از نحوه رفتار و اعمال در کشور عربستان آگاه شوند.

مدیر فرودگاه بین‎المللی بیرجند نیز با اشاره به اینکه در سال گذشته 23 پرواز خروجی از فرودگاه بیرجند به عربستان سعودی انجام شده، اضافه کرد: آمار زائران این پرواز‌ها 8 هزار و 984 نفر بوده است.

محسن عیدی‌زاده در ارتباط با تاخیر پروازها از مدیران کاروان‌ها درخواست کرد که زائران را به موقع به فرودگاه برسانند تا در عملیات پرواز دچار تاخیر نشوند.

وی به سامان‌‎دهی فضای فرودگاه بیرجند اشاره کرد و گفت: در حال پیگیری مطالعات برای احداث ترمینال حج در فضای هفت هزار متر مربعی هستیم. 

مدیر فرودگاه بین‎المللی بیرجند اذعان داشت: همچنین سالن چند منظوره ستاد بحران در فرودگاه برای ورود زائران آماده‌سازی می‌شود.

انتهای پیام/69021/غ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول