اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان ماهنشان خبر داد

کمک هزینه 181 میلیون ریالی کمیته امداد به مددجویان ماهنشانی

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان ماهنشان مبلغ اعتبار هزینه شده برای پرداخت کمک هزینه تغذیه به کودکان ماهنشانی را 181 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: این کمک هزینه‌ها برای ارتقای سطح سلامت کودکان پرداخت می‌شود.

کمک هزینه 181 میلیون ریالی کمیته امداد به مددجویان ماهنشانی

ذبیح‌الله غفاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در حال حاضر یکی از مشکلات موجود در جامعه و مشکلی که خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی دارند، مشکل تامین مسکن است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر حل مشکل مسکن خانواده‌ها یکی از اولویت‌های کمیته امداد است، اضافه کرد: در سال‌های گذشته نیز اقدامات بسیاری در این خصوص صورت گرفته است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان ماهنشان با اشاره به اینکه ساخت مسکن برای مددجویان با بررسی و شرایط زندگی مددجویان صورت می‌گیرد، افزود: ساخت مسکن برای مددجویان موجب حل حجم عظیمی از مشکلات خانواده‌ها می‌شود.

این مسئول در ادامه با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده توسط این نهاد طی سال‌جاری اذعان داشت: در نیمه نخست امسال 85 میلیون و 500 هزار ریال اعتبار به منظور ساخت، تعمیر و احداث مسکن و همچنین سرویس‌های بهداشتی برای منازل مسکونی مددجویی در ماهنشان هزینه شده است.

وی در ادامه به نحوه ساخت واحدهای مسکونی مددجویی نیز اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با نظارت مستمری که از مراحل ساخت واحدهای مسکونی صورت می‌گیرد، این واحدها بر اساس استانداردهای روز ساخته می‌شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان ماهنشان همچنین به مشارکت خیرین در ساخت واحدهای مسکونی مددجویی نیز اشاره کرد و گفت: هر سال مبلغی نیز در قالب طرح رضوان و با جمع‌آوری کمک‌های خیرین برای ساخت مسکن مددجویان هزینه می‌شود.

غفاری در ادامه به سایر خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی در قبال جامعه هدف این نهاد اشاره کرد و افزود: پرداخت کمک هزینه تعذیه به کودکان زیر 6 سال نیز از دیگر خدماتی است که به صورت مستمر ارائه می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه کمک هزینه تغذیه به کودکانی که مبتلا به سوء تغذیه هستند و بر اساس مرکز بهداشت پرداخت می‌شود، اذعان داشت: در نیمه نخست امسال به 121 کودک ماهنشانی کمک هزینه تغذیه پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان ماهنشان مبلغ اعتبار هزینه شده برای پرداخت کمک هزینه تغذیه به کودکان ماهنشانی را 181 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: این کمک هزینه‌ها برای ارتقای سطح سلامت کودکان پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/73005/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول