اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان بیله‌سوار:

544 میلیون ریال کمک هزینه ازدواج به نوعروسان بیله‌سوار پرداخت شد

مدیر کمیته امداد شهرستان بیله‌سوار گفت: از ابتدای امسال تاکنون و با کمک خیرین 544 میلیون ریال کمک هزینه ازدواج و تامین جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد بیله‌سوار پرداخت شده است.

544 میلیون ریال کمک هزینه ازدواج به نوعروسان بیله‌سوار پرداخت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، طاهر مهدی‌پور پیش از ظهر امروز در جلسه کمیته جذب کمک‌های خیرین در بیله‌سوار اظهار داشت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون، 52 نوعروس تحت حمایت کمیته‌ امداد امام خمینی شهرستان بیله‌سوار راهی خانه بخت شد‌ه‌اند.

وی عنوان کرد: برای تامین کمک هزینه این تعداد نوعروس‌ نزدیک به 544 میلیون ریال پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی بیله‌سوار، سرانه‌ کمک هزینه‌ جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت را 10 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: این مبلغ به صورت نقدی به حساب آنان واریز می‌شود.

مهدی‌پور ادامه داد: ازدواج به عنوان راه حلی اجتماعی و پسندیده، وسیله‌ای برای سامان دادن و ثبات زندگی و اهرمی برای رهایی از پرتگاه پرمخاطره گناه و تباهی است‌.

این مسئول با اشاره به ارائه‌ خدمات گوناگون کمیته‌ امداد امام خمینی برای نوعروسان تحت حمایت تصریح کرد: برگزاری کلاس‌های آموزشی قبل، حین و بعد از ازدواج و همچنین برگزاری دوره‌های آموزشی سبک زندگی ایرانی و اسلامی برای خانواده‌ها از جمله برنامه‌های کمیته‌ امداد امام خمینی است تا آنان در کمال خوشبختی زندگی مشترک خود را آغاز کنند.

پرداخت 2 میلیارد سرانه درآمدی به مددجویان بیله‌سوار

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیر کمیته‌ امداد امام خمینی بیله‌سوار در بخش دیگری از سخنان خود گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون بیش از 2 میلیارد و 80 میلیون ریال‌ بابت حق بیمه و سرانه‌ درمان مددجویان تحت حمایت و مجریان طرح‌های اشتغال پرداخت شده است.

مهدی‌پور اظهار داشت: این مبلغ پرداختی بابت حق بیمه‌ 240 خانوار از مددجویان تحت حمایت پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه 55 خانوار در قالب 97 نفر از این تعداد زنان سرپرست خانوار هستند که با دریافت دفترچه‌ تامین اجتماعی از خدمات بیمه‌ای بهره‌مند هستند، خاطرنشان کرد: 185 خانوار در قالب 295 نفر از این تعداد نیز مجریان طرح‌های اشتغال و خودکفایی کمیته‌ امداد امام خمینی هستند که از خدمات بیمه‌ای بهره‌مند شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان بیله‌سوار با بیان اینکه رویکرد جدید کمیته امداد امام خمینی توانمند‌سازی خانواده‌های تحت حمایت است، یادآور شد: یکی از راهکارهای مناسب جهت توانمند‌سازی خانواده‌‌های تحت حمایت، پوشش بیمه‌ای خانواده‌هاست چراکه با بهره‌مندی آنان از خدمات بیمه‌ای، بخش عمده‌ای از مشکلات و نارسایی‌های آنان حل می‌شود.

انتهای پیام/62003/م30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول