اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 8 ماه سال‌جاری محقق شد

پرداخت 11 میلیارد ریال کمک هزینه ازدواج به زوجین کهگیلویه و بویراحمدی

قائم مقام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از پرداخت 11 میلیارد ریال کمک هزینه ازدواج به زوجین مددجوی استان خبر داد.

پرداخت 11 میلیارد ریال کمک هزینه ازدواج به زوجین کهگیلویه و بویراحمدی

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ارسلان جلال‌فرد ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه‌ از بهره‌مندی یک‌هزار و 542 نوعروس و داماد تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی استان از خدمات جهیزیه و کمک هزینه ازدواج در هشت ماه گذشته سال‌جاری خبر داد.

وی ادامه داد: این نهاد حمایتی در راستای کمک به ازدواج نیازمندان به‌ویژه جوانان تحت حمایت، هزینه ازدواج و تامین جهیزیه به آن‌ها پرداخت می‌کند. 

قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: در این راستا در هشت ماه گذشته سال‌جاری به یک‌هزار و 98 نفر از نوعروسان تحت حمایت کمک هزینه تامین جهیزیه پرداخت شد.

جلال‌فرد کمک هزینه پرداختی به این نوعروسان را 10 میلیارد و 980 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: از این مبلغ، 210 میلیون ریال آن از محل درآمدهای صدقات و کمک‌های مردمی به جامعه هدف ارائه شد.

وی اظهار داشت: در مجموع به یک‌هزار و 542 نفر از دختران و پسران تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی استان کمک هزینه ازدواج به ارزش 11 میلیارد و 988 میلیون ریال پرداخت شد.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه و بیراحمد گفت: تلاش ما این است که با توجه به کمبود اعتبارات دولتی از محل درآمدهایی مانند زکات، صدقات، خیرین و حامیان طرح اکرام ایتام کمک هزینه ازدواج جوانان تحت حمایت را فراهم کنیم.

جلال‌فرد تصریح کرد: به منظور ارتقای سلامت روحی و روانی زوجین و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، کلاس‌های آموزشی و مشاوره قبل و بعد از ازدواج برای زوج‌ها برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: از مهمترین دغدغه‌های ازدواج جوانان مشکلات مالی است و کمیته امداد امام خمینی با هدف ترویج ازدواج آسان در بین جوانان آنان را حمایت می‌کند.

انتهای پیام/82011/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول