اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد پیرانشهر خبر داد

پرداخت کمک هزینه تحصیل 69 دانشجوی زیر حمایت کمیته امداد پیرانشهر

مدیر کمیته امداد امام خمینی پیرانشهر از پرداخت بیش از 152 میلیون ریال برای تأمین مخارج تحصیلی 69 دانشجوی زیر حمایت کمیته امداد در نیمسال نخست سال جاری خبر داد.

پرداخت کمک هزینه تحصیل 69 دانشجوی زیر حمایت کمیته امداد پیرانشهر

اباذر عبدی‌وش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: ادامه تحصیل و کسب علم و دانش فرزندان، امروزه به یکی از دغدغه‌های اصلی خانواده‌ها تبدیل شده است که با افزایش هزینه‌های تحصیلی این امر خانواده‌های نیازمند را با مشکلات متعددی روبرو می‌کند.

وی در این راستا بر حمایت‌های مادی و معنوی کمیته امداد امام خمینی در رفع بخشی از نیازهای خانواده‌های نیازمند در این زمینه اشاره کرد و گفت: تأمین هزینه تحصیلی و ارائه مشاوره‌های متعدد در زمینه ادامه تحصیل جوانان خانواده‌های نیازمند یکی از اولویت‌های اساسی و مورد تأکید کمیته امداد امام خمینی پیرانشهر است.

عبدی‌وش از پرداخت بیش از 152 میلیون و 500 هزار ریال کمک‌های مالی از بابت تأمین شهریه دانشجویان زیر حمایت کمیته امداد امام خمینی پیرانشهر در نیمسال نخست سال تحصیلی جاری خبر داد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی پیرانشهر تصریح کرد: 54 میلیون ریال از این مبالغ در راستای پرداخت شهریه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی بوده و 98 میلیون و 500 هزار نیز ازبابت ادامه تحصیل افراد در دانشگاه پیام نور پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه این مبالغ برای تأمین شهریه دانشگاهی 69 نفر از افراد پرداخت شده است، گفت: با حمایت‌های مادی کمیته امداد پیرانشهر، در حال حاضر 53 نفر در دانشگاه پیام نور و 16 نفر نیز در دانشگاه آزاد اسلامی مشغول به تحصیل هستند.

عبدی‌وش بر لزوم ارتقای سطح علمی افراد تأکید و آن را عاملی برای اعتلای سطح فرهنگی خانواده‌ها عنوان کرد و افزود: علاوه بر این، افراد می‌توانند با ادامه تحصیل و کسب مهارت‌های ضمنی، در توانمندسازی خانواده‌ و خود نقش موثری داشته باشند.

انتهای پیام/61006/ل20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول