اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری جیرفت تأکید کرد

ضرورت نظارت بر فروشگاه‌های عرضه سموم کشاورزی

سرپرست فرمانداری جیرفت گفت: نظارت بر فروشگاه‌های عرضه سموم و همچنین آموزش کشاورزان از اهمیت خاصی برخوردار است که باید بیش از گذشته مد نظر مسئولان امر قرار گیرد.

ضرورت نظارت بر فروشگاه‌های عرضه سموم کشاورزی

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، احمد امینی‌روش ظهر امروز در جلسه بررسی استفاده از سموم کشاورزی اظهار داشت: یکی از شاخص‌هایی که می‌تواند محصولات کشاورزی منطقه ما را متمایز کند، تولید محصولات ارگانیک و استفاده کمتر از کودهای شیمیایی و سموم است.

امینی‌روش تصریح کرد: در این راستا نظارت بر فروشگاه‌های عرضه سموم و همچنین آموزش کشاورزان از اهمیت خاصی برخوردار است که باید بیش از گذشته مد نظر مسئولان امر قرار گیرد.

به گزارش فارس در این جلسه مصوب شد، طرح تجمیع و ساماندهی فروشگاه‌های سموم کشاورزی توسط جهاد کشاورزی شهرستان جیرفت تهیه شود و با توجه به تبصره دو ماده 13 قانون حفظ نباتات متولی صدور مجوز فروشگاه‌های عرضه سموم، جهاد کشاورزی باشد.

همچنین مقرر شد، تیمی متشکل از جهاد کشاورزی شهرستان جیرفت، نماینده فرمانداری، مرکز بهداشت جیرفت، اداره بازرگانی، اداره محیط زیست و سازمان نظام مهندسی تشکیل و نسبت به بازدید از فروشگاه‌های عرضه سموم اقدام و نحوه استفاده از سموم کشاورزی توسط جهاد کشاورزی به کشاورزان منطقه آموزش داده شود.

انتهای پیام/80002/ق10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول