اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان:

ارائه آموزش‌های ایمنی اولویت آموزش و پرورش کردستان است

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان گفت: ارائه آموزش‌های لازم در خصوص ایمنی از اولویت‌های کاری آموزش و پرورش کردستان است.

ارائه آموزش‌های ایمنی اولویت آموزش و پرورش کردستان است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سالار عرفانی‌نسب پیش از ظهر امروز در مراسم نمادین پانزدهمین مانور ایمنی و زلزله که در مدرسه دبیرستان امام سجاد(ع) سنندج برگزار شد، اظهار کرد: این مانور هر ساله آذرماه در مدارس سطح استان همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

به گفته وی، امروز بالغ بر 11 میلیون دانش‌آموز در سراسر کشور و 268 هزار دانش‌آموز در این مانور شرکت دارند و با چگونگی حفظ ایمنی خود در برابر زلزله آشنا می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: این مانور در 3 هزار و 202 مدرسه استان با هدف ارتقای سطح توانایی دانش‌آموزان برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان یادآور شد: با برگزاری مانور ایمنی و زلزله دانش‌آموزان می‌توانند تدابیر لازم را برای کاهش خسارت ناشی از زلزله و همچنین حفظ جان خود در برابر این بحران ارائه دهند.

عرفانی‌نسب برگزاری مانورهای ایمنی و زلزله را موجب ماندگاری بیشتر آموزش‌های تئوری داده شده به دانش‌آموزان دانست و افزود: این مانورها برای دانش‌آموزان جنبه عملی دارد.

وی همچنین توجه به نحوه پناهگیری و خروج از داخل ساختمان به بیرون را مهم دانست و گفت: واکنش سریع و صحیح دو مولفه‌ای است که باید مورد توجه دانش‌آموزان باشد.

وی برگزاری مانور زلزله و ایمنی را نتیجه برنامه‌ریزی و ستاد بحران استان دانست و گفت: ادارات مختلف همکاری گسترده‌ای در این زمینه داشتند.

انتهای پیام/79007/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول