اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول خدمات روان‌شناختی اداره کل بهزیستی قزوین خبر داد

افزایش 10 تا 20 درصدی تعرفه مشاوره و خدمات روان‌شناختی در قزوین

مسئول مشاوره و خدمات روان‌شناختی اداره کل بهزیستی استان قزوین گفت: امسال تعرفه‌های مشاوره و خدمات روان‌شناختی نسبت به سال گذشته بین 10 تا 20 درصد در قزوین افزایش یافته است.

افزایش 10 تا 20 درصدی تعرفه مشاوره و خدمات روان‌شناختی در قزوین

زهرا غلام‌رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به اینکه تعرفه‌های مشاوره و خدمات روان‌شناختی از سوی سازمان بهزیستی کشور تعیین و به نهادهای مربوطه ابلاغ می‌شود، اظهار کرد: تعرفه این خدمات در مراکز حضوری دولتی بین هشت تا 16 هزار تومان و خصوصی بین 18 تا 35 هزار تومان است.

وی با بیان اینکه تعرفه‌های مشاوره و خدمات روان‌شناختی در مراکز حضوری دولتی نسبت به خصوصی متفاوت است،‌ افزود: تعرفه‌های مراکز دولتی نسبت به خصوصی یک و سوم کمتر است.

مسئول مشاوره و خدمات روان‌شناختی اداره کل بهزیستی استان قزوین با اشاره به اینکه تعرفه‌های مشاوره و خدمات روان‌شناختی در مراکز دولتی و خصوصی بر اساس مؤلفه‌های تعیین‌شده در سازمان بهزیستی کشور تعریف می‌شود، خاطرنشان کرد: این تعرفه‌ها از جمله بر حسب نوع مشاوره و نوع مدرک تحصیلی فرد مشاوره‌دهنده به متقاضیان متفاوت است.

غلام‌رضایی یادآور شد: مشاوره و خدمات روان‌شناختی اداره کل بهزیستی استان قزوین به صورت تلفنی با خط 1480 و حضوری در مرکز مشاوره بخش دولتی و خصوصی ارائه می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه مشاوران متخصص مستقر در صدای خط مشاوره 1480 راهنمایی‌های اولیه پیرامون مشکل مربوطه به تماس‌گیرندگان ارائه می‌دهند، بیان کرد: این مشاوران در صورت تشخیص دریافت بیشتر متقاضیان به مشاوره آنان را به تایم بعدی ارجاع می‌دهند.

مسئول مشاوره و خدمات روان‌شناختی اداره کل بهزیستی استان قزوین ادامه داد: در صورتی که فرد تماس‌گیرنده نیاز به مداخلات درمانی، روان‌درمانی و دارو درمانی داشته باشد مشاوران یاد شده آنان را به مرکز مشاوره دولتی ارجاع می‌دهند.

غلام‌رضایی با اشاره به اینکه مرکز مشاوره دولتی زیر نظارت اداره کل بهزیستی استان قزوین فعالیت می‌کند، عنوان کرد: مشاوران متخصص مستقر در این مرکز در صورت نیاز مراجعه افراد مراجعه‌کننده به مداخلات درمانی تخصصی، آنان را به مراکز حضوری مشاوره خصوصی ارجاع می‌دهند.

این مسئول ادامه داد: آحاد جامعه به دلیل فعالیت صدای مشاوره 1480 از سال‌های گذشته بیشتر با آن آشنا هستند و در صورت نیاز با این خط تماس می‌گیرند.

غلام‌رضایی با بیان اینکه اداره کل بهزیستی استان قزوین در مؤسسه‌های آموزشی و اداره‌ها از طریق پوسترهای تبلیغاتی صدای مشاوره 1480 را به مردم معرفی می‌کند، اضافه کرد: همچنین این اداره کل بنرهای تبلیغاتی خط یاد شده را در راستای آشنایی بیشتر جامعه هدف در شهر نصب می‌کند.

انتهای پیام/77009/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول