معصومه کاظمی امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: بهزیستی استان زنجان مدل تعالی سازمانی را به عنوان یک ابزار کارآمد و کاربردی به منظور خود ارزیابی اولیه و توجه به شناخت توانمندیهای سیستم و استقرار مدیریت کیفیت آغاز کرده است.
وی خاطرنشان کرد: حرکت در مسیر تعالی و سرآمدی برای سازمانهای امروزی یک نیاز و ضرورتی اجتنابناپذیر است.
رئیس اداره فناوری اطلاعات و تحول اداری اداره بهزیستی استان زنجان افزود: حرکت در مسیر ارتقاء و پیشرفت مستلزم تغییر مثبت و سازنده در همه ابعاد سازمانی بوده و چنین تغییری نیازمند ارتقای نوآوری، خلاقیت و مسئولیتپذیری سازمان است.
این مسئول ابزارهای موثر را موجب حصول بهتر در رشد و بالندگی سازمان عنوان کرد و گفت: اصلاح و بهبود وضعیت، توجه به خلاقیتها و نوآوریهای سازمانی و توجه به ساختار سازمانی به عنوان یک سیستم مدیریت کیفی جزو ابزارهای موثر در مدل تعالی سازمانی یا (EFQM) است.
وی در پایان از برگزاری نخستین آزمون تعالی سازمانی در بین کارکنان اداره بهزیستی خبر داد و افزود: کارکنان بهزیستی ضمن آشنایی و شناخت معیارهای مدل تعالی سازمانی به منظور اجرایی کردن اهداف، برنامهها و معیارهای مشخص شده در سازمان همگام شدهاند.
گفتنی است؛ بهزیستی استان زنجان با استقرار مدیریت بهینه موفق به کسب مدیریت کیفیت یا ایزو شده است.
انتهای پیام/73005/ز20/ف4004