اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل عنوان کرد

سرمایه‌گذاری 22 میلیون تومانی بهزیستی اردبیل در حوزه اعتیاد

فرماندار شهرستان اردبیل گفت: بهزیستی اردبیل تا‌کنون 22 میلیون تومان برای کمک به درمان، پیشگیری و ترک اعتیاد معتادان سرمایه‌گذاری کرده است.

سرمایه‌گذاری 22 میلیون تومانی بهزیستی اردبیل در حوزه اعتیاد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کاظم دبیر صبح امروز در جلسه کمیسیون مبارزه با مواد مخدر اردبیل اظهار داشت: با فعالیت کمیته چهارگانه که هم‌ اکنون به صورت فعال وظایف خود را انجام می‌دهند حرکت‌های شایسته‌ای در مسیر پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر انجام شده است.

وی با اشاره به فعالیت هفت مورد تشکل‌های مردم نهاد در امر مبارزه با مواد مخدر در اردبیل تصریح کرد: در مرکز استان چهار مرکز بهبودی و ترک اعتیاد نیز فعالیت می‌کنند.

فرماندار شهرستان اردبیل افزود: آگاه‌سازی افکار و سلایق جامعه و تناسب جامعه و شرایط تحصیلی از سطوح سنی مهدهای کودک، مدارس آموزشی، مراکز دانشگاهی، محلات شهری و روستایی، محیط های کاری و اداری و خانواده به صورت اصولی کارشناسی و هنرمندانه، تبیین و توجیه موضوع نسبت به پیامدهای خانمان‌سوز اعتیاد در دستور کار قرار گرفته است.

دبیر ادامه داد: تشکیل جلسات چهره به چهره با مردم در قالب مجالس وعظ و خطابه از سنگر مساجد و منابر و استفاده از دستگاه‌های فرهنگی و تبلیغی و نیز رسانه‌های جمعی و گروهی می‌تواند با دو هدف مهم در پیشگیری و بازپروری گام‌های موثری در مبارزه واقعی با مواد مخدر برداشت.

این مسئول با اشاره به اینکه 90 درصد تولیدات مواد مخدر در کشور همسایه افغانستان صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: با تدبیر ارزشمند نیروی انتظامی در مبارزه با سوداگران مرگ در انسداد مرزهای کشور و توفیق در افزایش کشفیات و کاهش مبادی ورودی مواد مخدر توانسته‌ایم این حرکت را مهار کنیم.

رئیس کمیسیون مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل یادآور شد: ترویج و افزایش الگوی مصرفی مواد مخدر صنعتی در راستای سیاست نظام سلطه در براندازی فرهنگی و گسترش بی‌بند و باری جزو سیاست‌ها و هدف‌گذاری‌های دشمنان است.

دبیر ابراز داشت: خانواده‌ها باید نسبت به خسارت سنگین اعتیاد به مواد صنعتی به هوش باشند چرا که دشمن با هدف تخریب هویت جوانان و در راستای تهی کردن فکر خلاقانه و ابتکار سرمایه‌های ملی کشور این حرکت را طراحی کرده است.

وی با اشاره به نقش و فعالیت حمایتی درمانی و پیشگیری بهزیستی عنوان کرد: تاکنون 22 میلیون تومان برای کمک به درمان، پیشگیری و ترک اعتیاد معتادان از طریق بهزیستی کمک شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار شهرستان اردبیل در پایان سخنان خود با قدردانی از برخورد قاطع قوه قضاییه با عوامل سوداگرانه مرگ و حضور مستمر در جلسات کمیسیون مبارزه با مواد مخدر گفت: رسیدگی به پرونده‌های مواد مخدر که خانواده‌های بسیاری را تحت تاثیر قرار داده است در اولویت قوه قضاییه قرار دارد.

انتهای پیام/62005/ر40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول