اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار البرز تأکید کرد

ضرورت حمایت از برنامه‌های بهزیستی

استاندار البرز گفت: مسئولان در دستگاه‌های اجرایی باید با در نظر گرفتن اهمیت کار بهزیستی حمایت از این نهاد را در برنامه‌های کاری خود قرار دهند.

ضرورت حمایت از برنامه‌های بهزیستی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سیدطاهر طاهری ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بهزیستی استان البرز اظهار داشت: رفع آسیب‌های اجتماعی و ارائه خدمات به نیازمندان و محرومان از مهمترین برنامه‌ها و اهداف باشد.

وی ادامه داد: کاهش آسیب‌های اجتماعی و رفع معضلات از مهمترین وظایف بهزیستی محسوب می‌شود که باید به درستی و بر اساس برنامه‌ریزی‌ها انجام شود.

استاندار البرز با بیان اینکه رفع مشکلات جامعه هدف و توسعه خدمات‌رسانی‌ها مهمترین اولویت و دغدغه مسئولان در این سازمان است، افزود: می‌توانیم با حمایت از اقدامات و برنامه‌های این سازمان در ارائه خدمات به محرومان گام‌های اساسی را برداریم.

طاهری با بیان اینکه شناسایی نیازها و مطالبات نیازمندان نیز باید در رأس کارهای مسئولان بهزیستی قرار گیرد، متذکر شد: با این اقدام می‌توانیم ضمن شناسایی خواسته‌های این قشر آنان را در رسیدن به مطالباتشان یاری دهیم.

انتهای پیام/2302/ن20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول