اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با گرامیداشت هفته بسیج صورت گرفت

اجرای طرح شجره طیبه صالحین در بهزیستی استان مرکزی

طرح شجره طیبه صالحین همزمان با گرامیداشت هفته بسیج در بهزیستی استان مرکزی به اجرا در آمد.

اجرای طرح شجره طیبه صالحین در بهزیستی استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، مدیرکل بهزیستی استان مرکزی صبح امروز در جمع شرکت‌کنندگان در این طرح اظهار داشت: شجره طیبه صالحین به عنوان یک راهبرد کلان ساختاری است که با برقراری ارتباط هر یک از اعضای بسیج اداری در آن به صورت منظم و مرتبط موجبات رشد تربیتی آنها را فراهم و یاری‌گر آنها تا وصول آن هدف خواهد بود.

رضا ربیعی افزود: هدف این طرح تربیت بسیجیان و تعالی معنوی آنها در عرصه‌های معرفت دینی، تربیت اسلامی، بصیرت سیاسی و مهارت تشکیلاتی در سازمان بسیج مستضعفین است.

وی هدف از اجرای این طرح را انسجام بخشی به برنامه‌های معرفتی، تربیتی و بصیرتی در بین کارمندان، رشد تربیتی و تعالی معنوی بسیجیان، استفاده از توانمندی‌های تربیتی بسیجیان در تشکیل و اداره گروه‌های تربیتی، افزایش سطح مهارت‌های تشکیلاتی عنوان کرد.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی برگزاری جلسات هفته بسیج با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر اراک، حضور در گلزار شهدا، برپایی ایستگاه صلواتی در جلوی اداره کل بهزیستی، شرکت همکاران در همایش بسیجیان در مصلی بیت المقدس و... را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج این نهاد اعلام کرد.

انتهای پیام/87013/ر20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول