اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی خبر داد

کسب رتبه اول بهزیستی در شورای مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی از کسب رتبه اول بهزیستی در شورای مبارزه با مواد مخدر این استان خبر داد.

کسب رتبه اول بهزیستی در شورای مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، رضا ربیعی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راه مبارزه با مصرف مواد مخدر کارهای خوب و پیشگیرانه ‌و موثری در بهزیستی استان توسط کارشناسان حوزه پیشگیری  صورت گرفته است.

وی ابراز داشت: هماهنگی خوبی که در حال حاضر بین دستگاه‌های اداری، قضایی و نیروی انتظامی استان برقرار است موجب به نتیجه رسیدن اقدامات مؤثر پیشگیرانه در زمینه مبارزه با مواد مخدر در بهزیستی شده است.

ربیعی فراهم کردن شرایط مطلوب برای غنی‌‌سازی اوقات فراغت جوانان را از جمله اقدامات پیشگیرانه در این رابطه عنوان کرد و گفت: هجمه اعتیاد یک ترفند صورت گرفته توسط دشمن برای مقابله با فرهنگ دینی و اعتقادات مذهبی به ویژه در بین جوانان جامعه است که می‌طلبد متولیان ورزشی، آموزشی و فرهنگی تلاش بیشتری برای مقابله با این پدیده داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه اعتیاد یک معضل و مشکل اجتماعی است که آثار مخرب قابل توجهی برای کشور داشته و یک پدیده خانمان‌سوز در جامعه محسوب می‌شود، خاطرنشان ساخت: پیشگیری و انجام اقدامات مرتبط در زمینه مواد مخدر امر بسیار مهمی است که خوشبختانه این نهاد اقدامات ارزنده‌ای در این زمینه انجام داده است.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی تصریح کرد: در کاهش اثرات مخرب مواد در جامعه، انجام کارهای پیشگیرانه بسیار مهم است و برای موفقیت در امر پیشگیری از این پدیده شوم همکاری و تعامل همه دستگاه‌ها و جلب مشارکت مردمی امری لازم و ضروری است.

ربیعی  ادامه داد: اعتیاد بیماری شوم اجتماعی است که زندگی انسان‌ها و خانواده‌ها را به مخاطره انداخته است که به منظور مبارزه با این پدیده شوم علاوه بر اقدامات سخت افزاری باید از طریق فرهنگ‌سازی نیز اقدام کرد.

به گفته وی آموزش عمومی، اطلاع‌رسانی و افزایش آگاهی مردم در رابطه با مواد مخدر نقش موثری در کاهش پدیده شوم اعتیاد در جامعه دارد.

وی بیان داشت: شیوع اعتیاد در جامعه آسیب‌های اجتماعی بسیاری را به دنبال دارد که به کارگیری تمامی ظرفیت‌های موجود برای کاهش آمار اعتیاد و مصرف مواد مخدر با همکاری مراکز آموزشی و دانشگاهی امری ضروری است.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی ادامه داد: در این زمینه اعضای شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر استان برای ارزیابی و ایجاد خلاقیت و پویایی در بین دستگاه‌ها اقدام به ارزیابی مقایسه‌ای در بین تمامی دستگاه‌های استان مرکزی کرده است که در این ارزیابی بهزیستی استان مرکزی موفق به کسب رتبه اول در بین تمامی دستگاه‌های اجرایی استان شده است.

انتهای پیام/8700/ر40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول