اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اشتغال و مشارکت‌های مردمی بهزیستی آذربایجان غربی اعلام کرد

اهدای بیش از 12 تن گوشت قربانی به بهزیستی آذربایجان غربی

معاون اشتغال و مشارکت‌های مردمی بهزیستی آذربایجان غربی گفت: میزان گوشت قربانی تحویل داده شده از سوی خیران به ادارات بهزیستی آذربایجان غربی 12 هزار و 348 کیلوگرم است.

اهدای بیش از 12 تن گوشت قربانی به بهزیستی آذربایجان غربی

محمود شیخ‌علیزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به رشد مشارکت مردم آذربایجان غربی در برنامه‌های عام‌المنفعه بهزیستی، اظهار داشت: این مشارکت در ایام مهرورزی امسال در مقایسه با سال گذشته 45 درصد رشد کرده است.

وی با اشاره به آمادگی بهزیستی برای دریافت گوشت قربانی، تصریح کرد: مردم آذربایجان غربی نه‌تنها به صورت نقدی و غیر نقدی بهزیستی را در اجرای برنامه‌های خود یاری می‌کنند، بلکه گوشت‌های قربانی و نذری خود را به بهزیستی تحویل می‌دهند.

شیخ‌علیزاده به میزان گوشت قربانی تحویل داده شده به ادارات بهزیستی آذربایجان غربی اشاره کرد و اذعان داشت: این رقم 12 هزار و 348 کیلوگرم است.

معاون اشتغال و مشارکت‌های مردمی بهزیستی آذربایجان غربی افزود: اهالی شهرستان مهاباد بیشترین گوشت قربانی را به اداره بهزیستی این شهرستان تحویل داده‌اند.خوی و بوکان در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.

شیخ‌علیزاده مشارکت خیران در برنامه‌های عام‌المنفعه بهزیستی را مثبت ارزیابی کرد و اذعان داشت: با رشد مشارکت خیران انجام این برنامه‌ها شتاب بیشتری می‌گیرد.بهزیستی آذربایجان غربی آمادگی خود را برای دریافت خیرات مردم استان در ماه محرم اعلام می‌کند.ارزش مجموع مشارکت خیران در برنامه‌های بهزیستی استان در ایام مهرورزی امسال 5 میلیارد و 412 میلیون و 564 هزار و 600 ریال است.

انتهای پیام/61010/خ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول