اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نمایشگاه بین‌المللی دام و طیور صورت گرفت

استقبال دامپزشکی سایر کشورها از پروژه آزمایشگاه سیار خراسان‌جنوبی

مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی گفت: در دوازدهمین نمایشگاه دام و طیور که در تهران برگزار شده است کارشناسان دامپزشکی کشورهای دیگر از پروژه آزمایشگاه سیار خراسان جنوبی استقبال کردند.

استقبال دامپزشکی سایر کشورها از  پروژه آزمایشگاه سیار خراسان‌جنوبی

محمدعلی رضایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند، با اشاره به حضور دامپزشکی خراسان جنوبی در نمایشگاه بین‌المللی دام و طیور تهران اظهار داشت: انتقال، مبادله دانش و تکنولوژی بین فعالان صنعت دام و طیور ایران و دیگر کشورهای پیشرفته از مهم‌ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

وی دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور و فرآورده‌های لبنی را مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: شرکت‌های داخلی و خارجی بسیاری در این نمایشگاه شرکت کرده و استقبال از این نمایشگاه بسیار مطلوب بود.

کوره لاشه‌سوز خراسان جنوبی در معرض دید قرار گرفت

مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی با اشاره به غرفه دامپزشکی استان در این نمایشگاه افزود: در این نمایشگاه خراسان جنوبی به عنوان نماینده سازمان دامپزشکی در حوزه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل تجهیزات فنی و نوآوری‌های استان را به نمایش گذاشت.

رضایی با بیان این‌که آزمایشگاه و کلینیک سیار و همچنین کوره لاشه‌سوز سیار تمام اتوماتیک دامپزشکی خراسان جنوبی در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار داده شده بود، گفت: این تجهیزات مانند پروژه آزمایشگاه سیار مورد توجه کارشناسان دامپزشکی کشورهای خارجی از جمله کشور هندوستان قرار گرفته و این کشور انتقال فناوری این پروژه به کشور خود شد.

وی اذعان داشت: نمایشگاه عکس در حوزه مستند‌سازی عملکرد مدیریت بحران و پدافند غیرعامل از اقدامات دامپزشکی خراسان جنوبی در زلزله سال گذشته بخش زهان نیز در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت.

مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: برگزاری این برنامه‌ها فرصتی مناسب برای ارائه اقدامات و فعالیت‌های دامپزشکی در عرصه‌های گوناگون است.

انتهای پیام/69010/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول