اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی خبر داد

صادرات بیش از 4 هزار تن خوراک طیور به خارج از خراسان جنوبی

مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال جاری تا‌کنون 4 میلیون و 702 هزار کیلوگرم خوراک طیور به کشورهای افغانستان و تاجیکستان صادر شده است.

صادرات بیش از 4 هزار تن خوراک طیور به خارج از خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد‌‌علی رضایی ظهر امروز در شورای ساماندهی مبادلات مرزی خراسان جنوبی اظهار داشت: خوراک طیور، جوجه یک‌روزه، مرغ منجمد و کبک پرورشی از استان به افغانستان و تاجیکستان صادر می‌شود.

وی افزود: از ابتدای سال گذشته تا‌کنون 2 هزار و 850 کبک پرورشی از استان به خارج از استان صادر شده است.

مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی ادامه داد: میزان صادرات استان در زمینه خوراک طیور از ابتدای سال جاری تا‌کنون 4 میلیون و 702 هزار کیلوگرم بوده که این مقدار در مدت مشابه سال گذشته یک‌میلیون و 557 هزار و 775 کیلو گرم بوده است.

مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی در ارتباط با صادرات جوجه یک‌روزه به خارج از استان یادآور شد: طی این مدت یک‌میلیون و 362 هزار و 500 قطعه جوجه یک‌روزه به کشورهای افغانستان و تاجیکستان صادر شده است.

رضایی اضافه کرد: میزان صادرات جوجه یک‌روزه در مدت مشابه سال گذشته 108 هزار و 500 قطعه بوده که با رشد خوبی مواجه شده است.

وی در ارتباط با صادرات مرغ منجمد به کشورهای افغانستان و تاجیکستان، خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تا‌کنون 628 هزار و 577 کیلوگرم مرغ منجمد صادر شده که این میزان در سال گذشته 11 هزار و 775 کیلوگرم بوده است.

انتهای پیام/69017/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول