اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان خبر داد

جمع‌آوری 12 میلیارد ریال صدقه در شهرستان زنجان

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان از جمع‌آوری 12 میلیارد ریال صدقه در شهرستان زنجان خبر داد.

جمع‌آوری 12 میلیارد ریال صدقه در شهرستان زنجان

اصغر پناهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: صدقه دادن و کمک به افراد نیازمند موضوعی است که در دین اسلام تاکید بسیاری بر آن شده است.

وی با اشاره به اینکه پیامبر بزرگوار اسلام (ص) و ائمه معصومان (ع) همواره در صدقه دادن و کمک به افراد نیازمند پیشقدم بودند، گفت: صدقه دادن موجب برکت مال و محرومیت‌زدایی می‌شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه کمیته امداد نیز در راستای عمل به سنت‌های حسنه اقدام به جمع‌آوری صدقات می‌کند، تصریح کرد: با اطلاع‌رسانی انجام شده و اعتقادات عمیق مذهبی که در بین مردم شهرستان وجود دارد، طرح صدقات به یکی از طرح‌های پردرآمد تبدیل شده است.

این مسئول با بیان اینکه جمع‌آوری صدقات از طریق نصب صندوق در ادارات، محل‌های پرتردد شهر و همچنین توزیع آن در بین خانوارها (مشترکان خانگی) صورت می‌گیرد، ادامه داد: با برآورد صورت گرفته در حال حاضر 60 هزار صندوق صدقه در شهرستان زنجان وجود دارد.

وی با بیان اینکه تا پایان مهر امسال 12 میلیارد و 830 میلیون ریال صدقه در شهرستان زنجان جمع‌آوری شده اذعان داشت: این مبالغ در راستای محرومیت‌زدایی و برطرف کردن نیازهای خانواده‌های مددجو هزینه می‌شود.

پناهی متذکر شد: کمک به تامین جهیزیه دختران در آستانه ازدواج، پرداخت کمک هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان، پرداخت کمک‌های موردی ویژه، پرداخت وام‌های کارگشایی، پرداخت کمک‌های موردی ابن‌السبیل و... از موارد هزینه‌کرد صدقات است.

انتهای پیام/73005/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول