اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان خراسان رضوی:

بسیج به دنبال ورود به عرصه‌های علم و فناوری است

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان خراسان رضوی گفت: بسیج به دنبال ورود به عرصه‌های علم و فناوری برای توسعه فرهنگ بسیجی است و به جریان رشد و تولید علم در عرصه‌های مغفول مانده کمک می‌کند.

بسیج به دنبال ورود به عرصه‌های علم و فناوری است

به گزارش خبرگزاری فارس از قوچان، یحیی سالاری صبح امروز در حاشیه افتتاح ساختمان جدید مرکز تحقیقات و پژوهش شهید ذاکری و مرکز رشد شیمی شهرستان قوچان اظهار کرد: بسیج به دنبال ورود به عرصه‌های جدید و تلاش در ایجاد اثربخشی و شور و هیجان در بخش‌ها و عرصه‌های مختلف است.

وی تاکید کرد: بسیج به دنبال ورود به عرصه‌های علم و فناوری برای توسعه و گسترش فرهنگ بسیجی بوده و به جریان رشد و تولید علم در عرصه‌های مغفول مانده کمک می‌کند.

سالاری با اشاره به فعالیت مرکز تحقیقات شهید آقاسی‌زاده در مشهد گفت: این مرکز با تجربه موفق توانسته به فکر و اندیشه کمک کند و با توجه به اینکه هنوز در ردیف دولتی بودجه قرار نگرفته است ولی توانسته روی پای خود بایستد.

وی یادآور شد: از زمان انقلاب و تشکیل بنیان بسیج، حضور دانشجویان موثر و حرکت آنان به سمت طی کردن مدارج علمی بالا بوده است.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان خراسان رضوی با بیان این‌که امروز در مسیر شکل‌دهی تمدن ایران اسلامی هستیم، خاطرنشان کرد: حضور دانشجویان بسیجی با پشتکار و پشتوانه قوی می‌تواند در برداشتن قدم‌های موثر تاثیرگذار باشد.

وی تصریح کرد: تاکید مقام معظم رهبری بر علم و اقتصاد است و استحکام درونی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از همین مجموعه‌های علمی و مراکز تحقیقاتی حاصل می‌شود.

انتهای پیام/2202/ز20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول