اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان آبیک خبر داد

کمک 2 میلیارد ریالی آبیکی‌ها به طرح احسان حسینی

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان آبیک از کمک 2 میلیارد ریالی نقدی و غیرنقدی مردم این شهرستان به طرح احسان حسینی در آبیک خبر داد.

کمک 2 میلیارد ریالی آبیکی‌ها به طرح احسان حسینی

فرزاد جهانگرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار کرد: ‌هم‌زمان با فرا رسیدن ماه محرم و صفر برای اجرای طرح احسان حسینی، جلسات متعدد توجیهی شبانه با دهیاران، عاملان زکات و هیئت‌امناهای مساجد شهرهای آبیک و خاکعلی و نیز روستاهای شهرستان آبیک برگزار شد.

وی با بیان اینکه مردم شهرستان آبیک استقبال خوبی از طرح احسان حسینی کردند، افزود: در 10 روز نخست ماه محرم با کمک به مساجد، سه هزار مددجوی زیرپوشش کمیته امداد و نیز نیازمندان غیر زیرپوشش این نهاد با غذای گرم اطعام شدند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان آبیک ادامه داد: هدف از اجرای طرح احسان حسینی، هدفمندسازی و بهره‌مند شدن نیازمندان و مددجویان زیرپوشش کمیته امداد از سفره امام حسین (ع) و ائمه اطهار (ع) در قالب نذورات مردمی و ساماندهی کمک‌های خیران برای توزیع بین نیازمندان است.

جهانگرد خاطرنشان کرد: با کمک مردم روستاهای عبدل‌آباد و زیاران در ماه محرم، جیره خشک شامل برنج، روغن و مرغ بین نیازمندان توزیع شد.

این مسئول با بیان اینکه در شهرستان آبیک ظرفیت مناسبی برای کمک به نیازمندان و رفع مشکلات آنان وجود دارد، اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود با طرح احسان حسینی که با استقبال خوب مردم این شهرستان مواجه شد در سال‌های آینده بخش زیادی از نیازمندان زیرپوشش قرار گیرند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان آبیک تصریح کرد: اجرای طرح احسان حسینی تا پایان ماه صفر ادامه دارد به ویژه در اربعین حسینی و رحلت جانگداز پیامبر گرامی اسلام (ص) و امام حسن (ع) که با توجه به توزیع نذورات مردمی به صورت پررنگ‌تر اجرایی می‌شود.

جهانگرد تصریح کرد: طرح احسان حسینی به‌ منظور بهره‌مندی و استفاده از ظرفیت‌های هیئت‌های مذهبی، هئیت امنای مساجد و حسینیه‌ها در راستای خدمت‌رسانی به قشر محروم و خانواده‌های نیازمند اجرا می‌شود.

انتهای پیام/77006/ز30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول