اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب مؤتلفه استان مرکزی:

گزارش 100 روزه دولت نوعی فرافکنی است

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان مرکزی گفت: مسئولان باید بدانند که باقی‌ماندن در گذشته و تکرار مباحث مربوط به گذشته نوعی فرافکنی به حساب می‌آید و کمکی به بعد و حال دولت و مردم نمی‌کند.

گزارش 100 روزه دولت نوعی فرافکنی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، نادر مقدسی صبح امروز در نشست هفتگی این حزب در اراک با اشاره به توافق صورت گرفته با کشورهای 1+5 اظهار داشت: مذاکرات در گام اول با پیشرفت خوبی همراه بود، البته تا زمان رسیدن به اهداف ملت ایران فاصله زیادی داریم.

وی ادامه داد: پایه حقوقی همه تحریم‌های ظالمانه این است که ملت ما حق غنی‌سازی اورانیوم را ندارد، لذا در حال حاضر این حق به رسمیت شناخته شده و مبنای حقوقی تحریم‌ها ابطال می‌شود.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه به رسمیت شناختن حق غنی‌سازی ایران توسط دشمنان ارزشمند بود، تصریح کرد: اصل راهبرد نرمش قهرمانانه‌ای که مقام معظم رهبری مطرح کرده‌اند، موجب شد که دولت ایران وارد مذاکره با طرف‌های مخالف با سیاست‌های خود شود و از حقوق ملت ایران دفاع کند.

مقدسی افزود: غنی‌سازی اورانیوم به رسمیت شناخته شده، حتی در سطح 5 درصد، از سویی دیگر گام‌های اطمینان‌بخشی که در راستای صلح‌آمیز بودن فعالیت‌های هسته‌ای ایران برداشته شد موجب متزلزل شدن زیربنای تحریم‌های غرب خواهد شد.

وی تصریح کرد: مقاومت ملت و هوشمندی رهبر معظم انقلاب و تدبیر دولت کنونی این پیروزی را فراهم کرد و باید خداوند را به خاطر این همه لطف شاکر باشیم.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان مرکزی در ادامه ضمن گرامیداشت هفته بسیج و سالروز تشکیل نهاد بسیج به فرمان حضرت امام(ره) گفت: نقش‌آفرینی‌ها و کارکردهای بسیج طی 34 سال گذشته و حماسه‌سازی‌های جاودانه آن در 8 سال دفاع مقدس و سپس رویارویی هوشمندانه و سلحشورانه با فتنه‌ آفرینی‌ها و بحران‌سازی‌های گوناگون استکبار جهانی و جبهه معاندین نظام و گره‌گشایی از مشکلات جامعه و ملت ایران در مقاطع سخت و حساس که الگوی فکری و عملی بسیجیان را برای همیشه مفید و هدایت‌بخش نسل‌های میهن‌اسلامی قرار داده، حقیقتی انکار ناپذیر است.

مقدسی افزود: بسیج 20 میلیونی ظرفیتی پایان‌ناپذیر، قابل اعتماد و متعالی و تحول بخش متناسب با نیازهای انقلاب، نظام و مردم عزیزمان در طول 34 سال گذشته بوده و حماسه‌آفرینی‌های بسیج تا ابد مایه افتخار و مباهات تاریخ اسلام و ایران زمین خواهد بود.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان مرکزی با اشاره به ارائه گزارش 100 روزه رئیس جمهور به مردم، گفت: بسیاری از مشکلات مانند بیکاری و تورم مشکلات مزمنی هستند که طی 100 روز نمی‌توان آنها را برطرف کرد و از سوی دیگر این مشکلات نیز وابسته به یک دولت خاص نیست که از دولتی دیگر توقع حل آنها را داشته باشیم.

وی افزود: اصل این کار که دولت می‌خواهد بعد از 100 روز از عملکردش به مردم گزارش دهد یک امر مناسب و مطلوبی است که اگر استمرار و ادامه پیدا کند و در یک مقاطع زمانی معین گزارشی از اقدامات انجام شده به مردم داده شود در ایجاد امید و هماهنگی در میان مردم در امور اقتصادی می‌تواند مفید باشد.

مقدسی اظهارداشت: در این مدت در حوزه اقتصادی کشور اتفاق ویژه‌ای نیفتاده است، چرا که دولت در این مدت تلاش کرد شرایط کشور را بسنجد و بررسی کند که در چه وضعیتی قرار دارد و چه امکانات و توانمندی‌هایی در اختیار دارد.

وی ادامه داد: چنانکه بنای دولت بر این باشد که در گذشته‌ها باقی بماند، آینده ما نیز از این جهت آسیب می‌بیند، دولت باید نگاهش به سمت جلو باشد و تمام انرژی‌اش را به سمت کارهای اثباتی سوق دهد.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان مرکزی تاکید کرد: مسئولان باید بدانند که باقی‌ماندن در گذشته و تکرار مباحث مربوط به گذشته نوعی فرافکنی به حساب می‌آید و کمکی به بعد و حال دولت و مردم نمی‌کند.

انتهای پیام/87001/ر40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول