اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر اردبیل:

احداث پل قدس ترافیک کمربندی اول اردبیل را روان می‌کند

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر اردبیل گفت: احداث پل قدس بار ترافیکی رینگ و کمربندی اول اردبیل را سهولت بخشیده و به روان شدن ترددها در این محور کمک می‌کند.

احداث پل قدس ترافیک کمربندی اول اردبیل را روان می‌کند

محمد اصلانیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار داشت: ما سال‌هاست که بر احداث پل روگذر میدان قدس تاکید داریم چرا که در چرخه احداث پل‌های روگذر اردبیل که پنج مورد آن در دور سوم شورا تکمیل شد به احداث پل قدس به عنوان زنجیره نهایی رینگ اول اردبیل نیاز داریم و تا زمانی که این پل احداث نشود همچنان با مشکل جدی تردد مردم در این مسیر و خیابان‌ها و کوچه‌های مجاور روبه‌رو می‌شویم.

وی ضرورت اجرای سریع و کیفی این پل را یادآور شد و تصریح کرد:‌ ما خوشحال هستیم که شهرداری و شورای چهارم در یک تفاهمنامه و حرکت معقول احداث این پل را به مؤسسه شهید رجایی واگذار کردند تا با یک تدبیر و حرکت مناسب در مدت دو سال پل قدس و در مدت چهار سال سایر پل‌های غیرهمسطح اردبیل اجرایی و عملیاتی شود.

اصلانیان به تجربه موفق احداث پنج پل همزمان در شهر اردبیل اشاره کرد و افزود: به غیر از دو پل پیرعبدالملک و باغمیشه سه پل دیگر اردبیل را مؤسسه نینوا احداث کرد و آن قدر در انجام این پروژه دقت نظر و سرعت کار به خرج داد که بدون مانع خاص و درخواست اضافی توانست در مدت مقرر این پل را به بهره‌برداری برساند.

عضو شورای ترافیک شهرستان اردبیل خاطر نشان کرد:‌ قرار است تا پایان امسال طراحی نهایی و مطالعات دقیق در این زمینه با رقم 2.5 میلیارد تومان مصوب برای این پروژه انجام شود تا بتوانیم پل قدس را در موعد مقرر تکمیل و به بهره‌برداری برسانیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: ‌اگر این پل که با هزینه بسیار بالایی اجرا می‌شود به سرانجام برسد نه تنها مشکل ترافیکی ایستگاه سرعین، میدان قدس، خیابان والی، تقاطع‌های هم مسیر و خیابان‌های اطراف برطرف می‌شود بلکه آثار خوب آن را در سایر مناطق شهری نیز شاهد می‌شویم.

اصلانیان بیان کرد: ‌اهتمامی که شورای شهر اردبیل در بازگشایی معابر و بسیاری از خیابان‌ها و کوچه‌ها داشته بی‌نظیر است که در این راه همکاری خوب مردم را شاهد هستیم و امیدواریم در ادامه این مسیر مساعدت‌ها و همراهی مسئولان و مردم را همچنان ناظر باشیم.

رئیس پلیس سابق راهور اردبیل در ادامه یادآور شد: شهرداری اردبیل در حال تهیه و تدوین بودجه سال 93 است تا با اولویت‌هایی که شورای شهر تعیین کرده این بودجه‌ریزی و برنامه‌ریزی انجام شود تا بتوانیم پروژه‌ها و طرح‌های ارزشمند و مفیدی را در سطح شهر اجرایی و عملیاتی کنیم.

رئیس کمیسیون خدمات و حمل و نقل و ترافیک شهری ادامه داد: شورای چهارم مصمم است تا پرتوان‌تر از دوره‌های قبل طرح‌های عظیم شهری را به سرانجام رسانده و با تکمیل آنها رضایت عمومی را افزایش دهد.

انتهای پیام/62001/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول