اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق اصناف مرکز استان زنجان:

برچسب‌های تبلیغی لوله‌بازکنی‌ها در زنجان مورد پیگیری قرار دارد

رئیس اتاق اصناف مرکز استان زنجان گفت: فعالیت لوله‌بازکنی‌ها زیر نظر اتاق اصناف استان زنجان نیست و نسبت به فعالیت این نوع کسب و کارها در سطح شهر پیگیر است و فعالیت آن‌ها را تایید نمی‌کند.

برچسب‌های تبلیغی لوله‌بازکنی‌ها در زنجان مورد پیگیری قرار دارد

محمد کاوندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: این نوع فعالیت‌ها زیر نظر اتاق اصناف استان نیست و هر گونه فعالیت و یا تبلیغات آن‌ها به هر نحو مورد تایید نیست. اتاق اصناف نسبت به فعالیت این نوع کسب و کارها در سطح شهر پیگیر است و فعالیت آن‌ها را تایید نمی‌کند.

وی در پاسخ به نظارت بر نحوه تبلیغات لوله‌بازکنی‌ها و سایر اصناف در سطح شهر زنجان، تاکید کرد: مشاغل لوله‌بازکنی تحت نظارت اتاق اصناف نیست چون این نوع مشاغل زیر نظر اتاق نیست و خود اتاق اصناف نیز به دنبال عدم فعالیت آن‌ها است. در این راستا نیز شکایاتی به دادگستری زنجان شده و پیگیر برخورد با این نوع مشاغل در شهر هستیم.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان زنجان با بیان اینکه لوله‌بازکنی‌ها جای ثابتی در شهر ندارند، افزود: به همین دلیل اتاق نیز نمی‌تواند نسبت به نظارت آن مناسب اقدام کند و برای ساماندهی وضعیت موجود در تلاش هستیم با دستور قضایی این مشاغل را تعیین تکلیف کنیم.

این فعال اقتصادی هویت این مشاغل را مجهول عنوان کرد و گفت: هویت کاری این مشاغل مشخص نیست و نظارت بر آن را دشوار کرده است. در صورت مشاهده هر گونه فعالیت و هر تبلیغی از سوی این مشاغل به شدت برخورد خواهیم کرد.

*تغییر نام مجمع امور صنفی استان به اتاق اصناف مرکز استان

کاوندی همچنین به تغییر نام مجمع امور صنفی نیز اشاره کرد و یادآور شد: مجمع امور صنفی استان در قانون جدید به اتاق اصناف مرکز استان تغییر نام داده است و از این پس با این اسم شناخته شده و فعالیت خواهد کرد.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان زنجان با بیان اینکه فعالیت‌های مجازی و الکترونیکی اتاق اصناف استان تقویت شده است، افزود: در حال حاضر فعالیت‌های اتاق اصناف استان برای ثبت درخواست صدور پروانه فعالیت به صورت الکترونیکی شده است و نسبت به الکترونیکی شدن فعالیت‌ها در اتاق اصناف استان تلاش می‌شود.

وی به اخذ پروانه کسب در استان اشاره کرد و اظهار داشت: اتاق اصناف استان پیش نیاز دریافت پروانه کسب را برگزاری آموزش‌های لازم قرار داده است به گونه‌ای که افراد برای دریافت پروانه کسب باید در دوره‌های آموزشی که توسط اتاق اصناف برگزار می‌شود، شرکت کنند.

کاوندی آموزش را موضوعی مهم عنوان کرد و گفت: اتاق اصناف استان تاکید زیادی بر موضوع آموزش دارد و داوطلبان اخذ پروانه ملزم به حضور در کلاس‌های آموزشی هستند. این کلاس‌ها دارای محتوای خوبی هستند و قانون بیمه، اصناف و سایر قوانین در این کلاس‌ها آموزش داده می‌شود.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان زنجان الکترونیکی کردن فعالیت‌ها را یادآور شد و تاکید کرد: انجام فعالیت‌ها به صورت الکترونیکی هزینه‌ها را کاهش و موجب تسهیل در انجام کارها شده است. تقویت این بخش در اتاق اصناف استان در دستور کار قرار دارد. ثبت درخواست‌ها و انجام کارها به صورت الکترونیکی انجام می‌شود و موجب کاهش مراجعات شده است. این کاهش مراجعات نیز در بهره‌وری کارها و کاهش هزینه‌ها برای اتاق و افراد بسیار موثر است.

انتهای پیام/73007/ل40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول