اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی:

بخش گردشگری زنجان مورد بی‌مهری قرار گرفته است

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به بی‌مهری‌های انجام شده به بخش گردشگری استان زنجان گفت: می‌توان با اقدامات ویژه امور گردشگری استان را جهش داد.

بخش گردشگری زنجان مورد بی‌مهری قرار گرفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محسن علیمردانی ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی و توسعه استان زنجان با اشاره به ظرفیت‌های موجود در استان به لحاظ گردشگری و تاریخی اظهار داشت: این موضوع باید از طریق مسئولان کشوری پیگیری شود.

وی با اشاره به بی‌مهری‌های انجام شده به بخش گردشگری استان زنجان افزود: می‌توان با اقدامات ویژه امور گردشگری استان را جهش داد.

در این جلسه گزارشی از وضعیت پروژه‌های نیمه تمام موجود در استان زنجان ارائه شد که مجموع آنها 405 پروژه بود.

227 پروژه از مجموع 405 پروژه نیمه تمام موجود را استانی اعلام شد ضمن اینکه 81 مورد از این پروژه‌ها هم مربوط به امور حوادث بوده است.

در این گزارش میانگین پیشرفت پروژه‌های نیمه تمام استان زنجان بیش از 36 درصد اعلام شده بود.

در گزارش تهیه شده توسط دفتر امور برنامه‌ریزی برش‌های سالانه برای زمان افتتاح پروژه‌های نیمه تمام استان زنجان ارائه شد که اگر تخصیص اعتبار با روند فعلی انجام شود زمان افتتاح برخی از آنها در سال 1405 خواهد بود.

در این گزارش آمده بود که اگر اقدامی برای تخصیص بودجه و افتتاح برخی از پروژه‌ها انجام نشد آنها توجیه اقتصادی خود را طی چند سال آینده از دست می‌دهند.

در جلسه برنامه‌ریزی و توسعه استان زنجان پروژه‌های نیمه تمام استان‌ها با تفکیک شهرستانی هم ارائه شد که تعداد پروژه‌ها و اعتبارات مورد نیاز برای بهره‌برداری از آنها پیش‌بینی شده بود.

بر اساس گزارش تهیه شده درصد پیشرفت پروژه‌های نیمه تمام استان با تفکیک شهرستانی هم آمده بود که در این بین ابهر 50 درصد، ایجرود 37 درصد، خدابنده 15 درصد، زنجان 43 درصد، خرم‌دره 52 درصد، سلطانیه 29 درصد، طارم 50 درصد و ماهنشان 31 درصد اعلام شد.

بر اساس گزارش ارائه شده درصد پیشرفت پروژه‌های فرا شهرستانی استان زنجان 40 درصد بوده است.

جلسه برنامه‌ریزی و توسعه استان زنجان مصوباتی هم داشت که جابه‌جایی بودجه در برخی ارگان‌ها از جمله آنها بود.

انتهای پیام/73004/ح30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول