اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع امور صنفی استان زنجان:

بازارهای زنجان کمبود کالا ندارند

رئیس مجمع امور صنفی استان زنجان گفت: در بازارهای مرکز استان و شهرستان‌های زنجان کمبود کالا و اجناس وجود ندارد.

بازارهای زنجان کمبود کالا ندارند

محمد کاوندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: وجود این نمایشگاه برای استان زنجان نعمت بزرگی است.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه در حال حاضر این نمایشگاه به فروشگاه بزرگ تبدیل شده است، تصریح کرد: در این مکان ماهانه دو یا سه بار نمایشگاه برگزار شده و تبدیل آن به فروشگاه لطمه سنگینی به بازار وارد می‌کند.

رئیس مجمع امور صنفی استان زنجان با اشاره به اینکه تبدیل نمایشگاه کاسپین به فروشگاه رونق کسب و کار بازار را با مشکل مواجه کرده است، افزود: امید است مسئولان برای حل این مشکل اصناف اقداماتی را در نظر بگیرند.

این مسئول با تاکید بر اینکه اصناف و بازاریان جزو متدین‌ترین افراد جامعه محسوب می‌شوند، افزود: وجود نمایشگاه بین‌المللی کاسپین برای استان زنجان مزایای بسیاری دارد اما در صورتی که فقط برای نمایشگاه از آن استفاده شود.

کاوندی خاطرنشان کرد: اگر برگزاری این برنامه‌ها طوری باشد که سالانه دو یا سه نمایشگاه بهاره و پاییزه همزمان با فروشگاه برگزار شود اصناف و بازاریان نیز در این زمینه استقبال خوبی نشان می‌دهند.

وی با بیان اینکه در برگزاری نمایشگاه کاسپین سایر استان‌ها بهره بیشتری از ظرفیت‌های موجود در این نمایشگاه می‌کنند، افزود: برای نمونه با توجه به اینکه بهترین نوع شیرینی در استان زنجان وجود دارد اما در هنگام برگزاری نمایشگاه‌ها دیگر استان‌ها غرفه شیرینی بیشتری به خود اختصاص می‌دهند.

رئیس مجمع امور صنفی استان زنجان در ادامه با بیان اینکه در بازارهای مرکز استان و شهرستان‌های زنجان کمبود کالا و اجناس وجود ندارد، گفت: همه نوع اجناس به وفور در بازارهای استان یافت می‌شود.

انتهای پیام/73008/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول