اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کتابخانه‌های درمیان خبر داد

اجرایی شدن 58 برنامه در کتابخانه‌های درمیان طی هفته کتاب

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی درمیان از اجرایی شدن 58 برنامه طی هفته کتاب در این شهرستان خبر داد.

اجرایی شدن 58 برنامه در کتابخانه‌های درمیان طی هفته کتاب

به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، طاهره خزاعی عصر پنج‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بیست و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از 25 آبان ماه با شعار"کتاب آینه فرهنگ و فرزانگی" آغاز و تا دوم آذرماه ادامه داشت.

وی با بیان اینکه برنامه‌های خوبی به مناسبت هفته کتاب شهرستان درمیان پیش‌بینی و اجرایی شد، تصریح کرد: در راستای اجرای برنامه‌های این هفته در شهرستان تبلیغات و اطلاع‌رسانی‌های گسترده‌ای در بین مردم انجام شد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی درمیان از اجرایی شدن 58 برنامه طی هفته کتاب در این شهرستان خبر داد و افزود: تمامی این برنامه‌ها با محوریت "کتاب آینه فرهنگ و فرزانگی" و به منظور ترویج فرهنگ ارزشی کتاب و کتابخوانی انجام شده است.

خزاعی، غبارروبی مزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و شهیدان، دیدار با فرماندار، اجرای طرح اهدای کتاب با جمع‌آوری بیش از یک‌هزار و 700 نسخه کتاب، اجرای طرح عضویت رایگان و بازدید دانش‌آموزان و کودکان از کتابخانه‌ها را از برنامه‌های اجرا شده هفته کتاب در شهرستان درمیان دانست.

وی ادامه داد: از دیگر برنامه‌های اجرا شده هفته کتاب درمیان می‌توان به مسابقات نقاشی و مکتوب، حضور کتابداران در مدارس و معرفی خدمات و برنامه‌های کتابخانه‌ها، تجلیل از فعالان عرصه کتاب، کارگاه آموزشی اطفاء حریق برای کتابداران، بازدید بخشداران و مسئولان از کتابخانه‌های عمومی و تقدیر از برگزیدگان مسابقات مختلف اشاره کرد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی درمیان گفت: اطلاع‌رسانی گسترده در ارتباط با برنامه‌های هفته کتاب و برنامه‌های استمراری کتابخانه‌ها، برگزاری نمایشگاه‌هایی در حوزه کتاب، گزارش عملکرد مسئولان کتابخانه‌ها در نماز جمعه و در جمع مدیران شهرستان، ارسال تبلیغات مسابقات و شبکه کتابخوانان حرفه‌ای در منازل و قصه‌گویی برای کودکان در کتابخانه‌ها از دیگر برنامه‌های اجرا شده هفته کتاب درمیان بوده است.

خزاعی خاطرنشان کرد: تزیین کتابخانه، ارسال پوستر مسابقات به ادارات و مدارس شهرستان، اهدای کتاب به مدارس، راه‌اندازی کانون حافظان قرآن در کتابخانه شهید باهنر شهر گزیک، ترتیل‌خوانی قرآن و شعر‌خوانی کودکان مهدهای کودک در کتابخانه‌ها از مهم‌ترین برنامه‌های اجرا شده هفته کتاب درمیان بوده است.

انتهای پیام/69003/ق30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول